پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۱۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری فارس:
رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری فارس گفت: کمپ علمی مطالعه نوروزی جهت تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان کم‌درآمد به‌ویژه کنکوری تحت پوشش کمیته امداد با استفاده از اساتید مجرب کشوری و استانی انجام می‌شود.
به گزارش بسیج علمی پژوهشی فارس، احمدرضا قاسمی، رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری فارس در جلسه «کمپ علمی مطالعه نوروزی» که با حضور قائم مقام کمیته استان و دیگر مسؤولین علمی و سلامت این دو نهاد در کمیته امداد امام(ره) استان فارس برگزار شد، اظهار کرد: این کمپ  جهت تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان کم‌درآمد به‌ویژه  کنکوری تحت پوشش کمیته امداد با استفاده از اساتید مجرب کشوری و استانی انجام می‌شود.

وی با اشاره به هزینه‌های بسیار کم کلاس‌های پایگاه علمی بسیج، اظهار داشت: در صورتی که دانش آموزان توانایی پرداخت هزینه آموزشی را داشته باشند مبلغی در حدود یک‌هفتم هزینه کلاس‌های آموزشی مؤسسات کنکور را می‌پردازند.

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری فارس بیان کرد: در‌صورتی‌که دانش‌آموزی عضو کمیته امداد امام(ره) باشد یا مدیر آموزشگاه تایید کند که این دانش‌آموز بضاعت مالی ندارد، می‌تواند از خدمات پایگاه علمی به رایگان بهره‌مند شود.

اوحدی، مدیرعلمی پژوهشی سپاه بقیةاله(عج) نیز با اشاره به شروط پذیرش در این پایگاه گفت: دانش‌آموزانی که می خواهند از خدمات پایگاه علمی مهد علم 21 برخوردار شوند باید آزمون‌های علمی این پایگاه را با موفقیت پشت سر بگذارند و معدل موجهی داشته باشند.

وی تصریح کرد: هدف پایگاه، توانمندسازی دانش‌آموزان با استعداد و با انگیزه‌ای است که برخورداری مالی ندارند.

مدیر علمی پژوهشی سپاه بقیة‌اله با اشاره به سایر خدمات پایگاه علمی بیان کرد: آموزش 96 ساعته شش دروس تخصصی و عمومی به صورت رایگان از دیگر خدمات این پایگاه است.



برچسب ها: بسیج علمی فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: