جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۵۳:۵۴
کد خبر: ۱۱۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
حوزه حضرت سیدالشهدا(ع)بسیج اصناف
رئیس وهیئت رئیسه انحادیه صنف آلمینیوم کاران شیراز پایگاه شهید اکبری به همراه جمعی از خیرین,فرمانده پایگاه شهید اکبری وفرمانده حوزه حضرت سیدالشهدا(ع)بسیج اصناف به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر از آسایشگاه بیماران شیمیائی اعصاب و روان دوران دفاع مقدس عیادت نمودند.
به گزارش روابط عمومی حوزه حضرت سیدالشهدا(ع)بسیج اصناف در این دیدار که در اولین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت مسئول بیمارستان جنت ضمن عرض خوش آمدگوئی به حاضران گزارشی از مشکلات این مجموعه را عنوان نمود. وی گفت این بیمارستان از دو بخش درمانی حاد ومزمن تشکیل شده که با مشکلات زیادی روبرو است که از جمله این مشکلات نبود بودجه کافی برای ساخت وساز می باشد.رئیس اتحادیه آلمینیوم کاران نیز گفت این صنف به نوبه خود می تواند به کمک خیرین خدماتی  جهت مرتفع شدن این مجموعه انجام دهد که انشاالله مورد رضایت خداوند قرار گیرد.در ادامه سروان محمدی ضمن تشکر وقدر دانی از این حرکت شایسته در اولین روز از دهه مبارک فجر گفت آنها به وظیفه خود عمل کردند وامروز نوبت ماست تا به وظیفه خود عمل نمائیم.در پایان حاضران ضمن عیادت از بیماران با اهدا گل وکادو از خدمات ارزشمند آنها تشکر وقدردانی نمودند.

در ابتدای این دیدار حاضران از مجموعه در دست ساخت بیمارستان دیدن نمودند ومقرر گردیدتا اتحادیه هزینه ساخت درب وپنجره را به عهده گیرد.
عیادت از بیماران شیمیائی اعصاب وروان
عیادت از بیماران شیمیائی اعصاب وروان
عیادت از بیماران شیمیائی اعصاب وروان
عیادت از بیماران شیمیائی اعصاب وروان
عیادت از بیماران شیمیائی اعصاب وروان
نام:
ایمیل:
* نظر: