آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
مجمع فصلی بسیج پیشکسوتان همزمان با شروع دهه فجر با حضور فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد و تعدادی از پیشکسوتان سپاه در نیروی مقاومت بسیج در سالن جلسات شهید چگینی سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار شد

در این دیدار صمیمانه سرهنگ محبی فرمانده سپاه فیروزآباد گفت : ما در سپاه بازنشستگی نداریم و افرادی که پس از سی سال خدمت عضویت آنها از شاغل به پیشکسوت تغییر می کند ، الحمد لله فعالیت و تلاش را در عرصه های مختلف دفاع از نظام و انقلاب اسلامی همچنان ادامه می دهند .

پیشکسوتان نیز در این مجمع فصلی تاکید کردند و گفتند ما همواره بر عهد و پیمان خود استوار و پابرجا هستیم، و تلاش می کنیم برای نظام و انقلاب اسلامی موثر باشیم و در جنگ فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی با اجرای برنامه های فرهنگی و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر همواره راه اسلام ناب را بپیماییم.

در ادامه عبدالرسول رضایی عضو شورای شهر و پیشکسوت سپاه گفت : هر کدام از پیشکسوتان کوله باری از تجربه و تخصص هستند و می توانند در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، اجتماعی و ... فعالیت کنند و نسل جدید سپاه می تواند از تجربه نسل قدیم و پیشکسوت به خوبی استفاده کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: