چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۴۴:۲۰
کد خبر: ۱۱۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
سرگرد اکبری :
با حضور جمعی از مسوولین ادارات سروستان و زنگ انقلاب در واحد آموزشی شهید اکبری طالب بیگی نواخته شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب در واحد آموزشی شهید اکبری طالب بیگی نواخته شد.در این مراسم سرگرد پاسدار محمد علی اکبری فرمانده سپاه سروستان  ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: این روزها، روزهای پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین‌ باورمان و روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت آن را رهبری کرد.

سرگرد اکبری گفت: دهه فجر که یادآور آن روزهای پر شور و شعور است فرصت بازنگری و باز خوانی در ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب شکوهمند است و استمرار هر جنبش، نهضت و انقلابی به زنده نگه داشتن ارزش‌ها، آرمانها و انگیزه‌های اصلی آن وابسته است.

وی در این دیدار افزود: یکی از اهداف نظام مقدس اسلامی پیاده کردن احکام دینی است که امام راحل نیز به این موضوع بسیار تاکید داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان تصریح کرد: به گواه دوست و دشمن هم اکنونایران اسلامی از تاثیر گذارترین کشور ها در منطقه و جهان است و این برای استکبارجهانی خوب نیست و به خاطر همین موضوع آنها با روش های مختلف در تلاشند تا انقلاب اسلامی ما را از مسیر پیشرفت منحرف کنند

وی در ادامه از مسئولین خواست ایام را قدر بدانند و تمام تلاش خود را برای اجرای پرشور مراسمات به کار ببرند.

ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی اهداف انقلاب است
ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی اهداف انقلاب است
ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی اهداف انقلاب است

 

نام:
ایمیل:
* نظر: