گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
پیام تبریک؛
فرمانده سپاه سپیدان به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی با صدور پیامی سالروز پیروزی انقلاب را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سرهنگ روح اله رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان طی پیامی این ایام خجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم انقلابی شهرستان سپیدان، پایوران، سربازان و خانواده های ایشان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«والفجر و لیال عشر...». دهه ی مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود.
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهلمین سال عمر پر برکت خود می شود که انوار الهام بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را در بر گرفته و موجب بیداری ملت ها در کشورهای مختلف شده است.
در طول 39 سال گذشته قدرت استکباری آمریکا پیاپی از انقلاب اسلامی ضربه خورده و روز به روز افول یافته و جایگاه خود در منطقه و نظام بین الملل را از دست داده است از این رو استکبار همواره علیه امواج کوبنده ی انقلاب اسلامی پاتک نموده است اما این اقدامات مذبوحانه اش کارگر نیفتاده و انقلاب با عزت و اقتدار مسیر تعالی و پیشرفت را طی نموده است.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ از آنجاییکه این انقلاب موجب بیدار شدن ملتهای آزادی خواه و کوتاه شدن دست قدرتهای سلطه گر از منابع و سرمایه های ملی و از دست دادن موقعیت چپاولگران آمریکا و اذناب آنها در منطقه شده است ، همواره مورد هجوم قرار گرفته اند و شروع این دشمنی در مواجهه  سخت نظامی تجربه نمود که در این عرصه دفاع مقدس ملت ایران با تقدیم هزاران شهید والا مقام سندی پرافتخار از دفاع از اسلام و انقلاب را در تاریخ اسلام ثبت کردند و پس از آن نیز در حوزه های مختلف فرهنگی و اقتصادی مورد هجوم قرار گرفته اند.


انقلاب اسلامی توانست به پشتوانه مردم و رهبری ولایت مطلقه فقیه نظام طاغوت را سرنگون کند که مورد حمایت همه جانبه قدرتهای بزرگ و سلطه گر بوده و از همه جهات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از آن حمایت می کردند لیکن مردم ایران به رهبری مردی الهی و پشتوانه توکل و اراده الهی و با نثار هزاران شهید توانست پیروزی و حاکمیت اسلام ناب شیعی را در ایران عزیز اسلامی پدیدار کند.
در خاتمه این بیانیه آمده است: امروز پس از گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران به واسطه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنی های همه جانبه در حوزه های مختلف نظامی ، اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی و تبعیت از ولایت فقیه توانسته با عزت و اقتدار به راه خود و دفاع از ارزشها ادامه دهد.

ضمن عرض تبریک آغاز چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی به محضر رهبر عظیم الشأن و مردم غیور و انقلابی شهر اردکان، با اطمینان اعلام می داریم فرزندان جان بر کف ملت در بسیج سپاه ناحیه سپیدان تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا با روحیه انقلابی آماده ی پاسداری و نگاهبانی از انقلاب کبیر اسلامی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان
   سرهنگ دوم پاسدار روح اله رستمی

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: