گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدا؛
به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تأمین و جمعی از مسئولین شهرستان سپیدان آیین تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدا همزمان با شروع ایام مبارک دهه فجر در گلزار شهدای اردکان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، رئیس بنیاد شهید شهرستان سپیدان در این آیین، با درود به ارواح طیبه شهیدان و امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) و فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر را به کلیه مردم، مسئولین و جمعیت حاضر تبریک گفت.

رفیعی گفت: خون شهیدان، باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شد، پس همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن به شهادت رسیده‌اند.

در ادامه سرهنگ رستمی فرمانده سپاه سپیدان، تجدید میثاق با ارزش ها و آرمان های شهدا و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب و بستن پیوند ناگسستنی با ولایت را از وظایف دینی و آرمانی همه برشمرد و اظهار داشت: ما در اینجا با شهدا عهد می بندیم که به وظایفمان به نحو احسن عمل کنیم تا ایران اسلامی را بیش از پیش سرفراز نموده و پرچم پرافتخار کشورمان را بر فراز قله های علمی جهان به اهتزاز در آوریم.

در ادامه این مراسم مهندس شبیر زارع خفری فرماندار انقلابی سپیدان با بیان این نکته که امام خمینی (ره) در آغاز ورود خود به کشور به مزار شهدا رفتند، این سنت امام خمینی (ره) را ارج نهادند و با درود بر شهیدانی که برای ترویج فرهنگ شهید و شهادت و فرهنگ انقلاب اسلامی خون عزیزشان را در ورای مرزهای میهن اسلامی، برای تحقق آرمان ها و اهداف نظام اسلامی از یک سو و برای تثبیت انقلاب اسلامی فدا می کنند، یاد آنها را گرامی داشتند.

در خاتمه مسئولین ادارات شهرستان با نثار گل و فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: