شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۳۹:۴۳
آخرین اخبار
گزارش
حضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
روابط عمومی و تبلیغات
boletحضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
اسفندیار احمدی نژاد
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
روابط عمومی و تبلیغات
boletجلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
اسفندیار احمدی نژاد
یادداشت و گفتگو
شهدای شاخص سال 1399
فرهنگی هنری ناحیه پاسارگاد:
boletشهدای شاخص سال 1399
شهید شاخص سال 1401
boletشهید سعید جعفری
شهید امین بهاری سعدی
یاد شهدا با ذکر صلوات شهید امین بهاری سعدی
boletشهید امین بهاری سعدی
کد خبر: ۱۱۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶
امام جمعه موقت سعادت شهر
امام جمعه موقت سعادت شهر اظهار داشت: انتظار داریم که مردم باخرید کالای ایرانی هم به رونق بازار ایرانی وهم به تولید واقتصادمقاومتی کمک کنند.
به گزارش تنویر :حجت الاسلام رحیمی امام جمعه موقت سعادت شهر دربخشی از خطبه های نماز جمعه امروز سعادت شهر ضمن گرامیداشت ایام الله دهه پرفروغ فجر و ورود حضرت امام به میهن اسلامیمان به حماسه سازیهای مردم در طول 39 سال از گذشت انقلاب اشاره کردوگفت: آنچه امروز کشورمارا در طول این 39 سال برقله های افتخار قرارداده است رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ورهبری حکیمانه وفرزانه حضرت امام خامنه ای وحضور مقتدرانه مردم در تمام عرصه های انقلاب درطول این دوران است.

حجت الاسلام رحیمی امام جمعه موقت سعادت شهر، بابیان اینکه حضور مردم انقلابی کشورمان در تظاهرات دوران انقلاب برعلیه شاه وراهپیمایی های مختلف مبین این است که مردم باحضورخودشان در تمام صحنه های انقلاب علاقه خودرا به انقلاب نشان دادند وباید قدراین مردم را دانست وبه آنان خدمت کرد.


امام جمعه موقت سعادت شهر ادامه داد: علاقه مندی مردم به نظام ورهبری وحضوردرتمام صحنه های انقلاب چیزی است که امروز دشمنان ما چه داخلی وچه خارجی نمی توانند آن راتحمل کنند وبه دنبال ایجاد شکاف بین مردم ومسئولین این انقلاب هستند.

وی افزود: دشمنان داخلی وخارجی بالاخص آمریکای جنایتکار بدانند پیوند این مردم باانقلاب ناگسستنی است واینکه آنها خیال می کنند که می توانند با تغییر این نظام برگردند به 39 سال پیش ودوباره دراین کشور حضورپیداکنند یک خیال واهی واحمقانه است واین آرزو را باید به گور ببرند.


حجت الاسلام رحیمی به پیوند عمیق میان مردم ورهبری اشاره کردوگفت: امروز می بینیم رهبر معظم انقلاب نه تنها دردل جوانان ومردم این سرزمین جایگاه ویژه ای دارند بلکه جوانان کشورهای دیگرنیز به رهبری معظم انقلاب عشق می ورزند.


امام جمعه موقت سعادت شهر به مسئله خشکسالی وبحران کم آبی اشاره کرد و بیان داشت: وضعیت آب در استان وشهرستان بحرانی است وهمه باید دست به دست هم دهیم وبا صرفه جویی در مصرف آب تلاش کنیم که این دوران را سپری کنیم.

وی خطاب به کشاورزان و اداره جهادکشاورزی گفت: دراین بحران کم آبی تلاش کنید که از کشت های جایگزین وکشت هایی که مصرف آب آنها کمتر است استفاده کنید.


امام جمعه موقت سعادت شهر ضمن گلایه از بانکها در خصوص سهل انگاری در پرداخت وام ازدواج جوانان تصریح کرد: چندین بار است که از تریبون نماز جمعه برای چندمین بار است که به بانکها در خصوص قراردادن تسهیلات ازدواج جوانان تذکرداده ایم اما اگر از امروز بانکی در پرداخت وام ازدواج جوانان کوتاهی وسهل انگاری کند نام بانکهای کم کار دراین زمینه را به مردم اعلام می کنیم .


حجت الاسلام رحیمی به مسئله خرید کالای ایرانی وهمچنین رعایت انصاف از سوی کسبه وبازاریان به مشتریان ادامه داد: باتوجه به نزدیک شدن به ایام نوروز ،کسبه وبازاریان ضمن رعایت عدل وانصاف در فروش محصولات خود  تلاش کنند که محصولات باکیفیت و ایرانی به مردم عرضه کنندو انتظارداریم که کالا های خودرا به گونه ای به مردم بفروشند که ازنظر قیمت ها تفاوت زیادی با شهرستانهای همجوار نداشته باشد که مردم مجبور شوند برای خرید مایحتاج خودبه شهرستانهای همجوار مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: انتظار داریم که مردم باخرید کالای ایرانی هم به رونق بازار ایرانی وهم به تولید واقتصادمقاومتی کمک کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: