کد خبر: ۱۱۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز:
سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز بیش از 600 برنامه را در سطح ناحیه در دهه فجر امسال برگزار می کند.

به گزارش تنویر؛ سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در گفتگو با خبرنگار ما به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: امسال دهه فجر مقارن با ایام شهادت حضرت زهرا (س) و دهه فاطمیه است لذا ضمن تسلیت و گرامی داشت این ایام و خاطره همه شهدای جنگ تحمیلی که با تاسی از راه حضرت زهرا(س) و اهلبیت(ع) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و بارقه امید بین مستضعفین عالم، آزادی خواهان، مسلمانان و شیعیان ایجاد شد، ناحیه بقیه الله(عج) شیراز بیش از 600 برنامه را در سطح ناحیه برگزار می کند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز  ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در بخش محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم که موضوع آن تعمیر و مرمت منازل محرومین و مساجد، اجرای مرحله بعدی طرح تعالی محله که در چند محله شیراز با موضوع مقابله با اعتیاد اجرا شده است و دیگر برنامه هایی از جمله اهدای جهیزیه به خانواده های کم برخوردار، برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقات ورزشی، افتتاح باشگاه تیروکمان ناحیه، اجرای پرده خوانی شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس که یکی از ابتکارات ناحیه بوده است، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، به روزرسانی تابلو های تبلیغاتی، دیوار نویسی در محدوده ناحیه با موضوع مقابله با آسیب اجتماعی اعتیاد، اجرای سرود در مراکز تجاری و تفریحی، اجرای تئاتر توسط گروه های مسجدی، اکران فیلم های جشنواره عمار و یک جشنواره ویژه به نام امیدان فردا که توسط معاونت فضای مجازی ناحیه که در واقع یک جشنواره فیلم کوتاه و طراحی است برگزار می شود.

وی با اشاره به تقارن دهه فجر با ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: مراسم ایام فاطمیه در مجتمع فرهنگی شلمچه توسط کانون بسیج مداحان ناحیه برگزار می شود.

دوستدار به تحویل حدود سی و پنج خانه که تعمیرات آنها تمام شده است در حوزه محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: هزینه های این خانه ها حدود هشت تا ده میلیون برای هر خانه بوده است که در مناطق شهرک بهار، مهدی آباد، کرونی و بیات صورت گرفته است.
سرهنگ دوستدار با اشاره به افتتاح الحاقی سالن های صالحین اظهار داشت: سالن های الحاقی صالحین متعددی در ناحیه بقیه الله(عج) ساخته شده است که به لطف خدا و با همکاری اداره ورزش و جوانان یکی از الحاقیه سالن ها با مبلغ صدو بیست میلیون تومان ساخته ایم و انشاالله در دهه فجر آن را افتتاح می کنیم.
وی به استعدادیابی در رشته تیروکمان اشاره کرد و ابراز داشت: تجهیزات باشگاه تیروکمان ناحیه کامل شده و باشگاه استعداد یابی تیروکمان در حوزه کمیل  افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز حضور در ویژه برنامه سال روز ورود امام به میهن که پنج شنبه 12 بهمن ماه ساعت 9 صبح در حرم شاهچراغ برگزار می شود را از دیگر برنامه های دهه فجر بیان نمود

وی با اشاره به برنامه‌های روز بیست و دوم بهمن ماه اظهار داشت: ویژه برنامه های روز بیست و دوم بهمن ماه از جمله تریبون آزاد اندیشی، غرفه رسانه و فضای مجازی برگزار می شود.

سرهنگ دوستدار به اجرای طرح همدلی مساجد محلات که در آن امامان جماعت هر محله دور هم جمع می شوند و با هم یک جلسه ای بر گزار می کنند در طرح مسجد ما برگزار می شود.

وی به برنامه شب خاطره اشاره کرد و گفت: برنامه شب خاطره توسط انقلابیون و کسانی که در بحث انقلاب اسلامی قرار داشتند در مساجد سطح شهر برگزار می شود و راویان به بیان خاطرات خود می پردازند.

نام:
ایمیل:
* نظر: