آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
در دهه فجر؛
تنویر کازرون خبر داد: به همت حوزه دانش آموزی شهید فهمیده و با همکاری آموزش وپرورش شهرستان کازرون در دبیرستان الزهرا زنگ انقلاب در جشن انقلاب به صدا درآمد.
به گزارش تنویر، به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون و همکاری اداره آموزش و پرورش کازرون به مناسبت سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراسم نواختن زنگ انقلاب در جشن انقلاب در واحد مقاومت دبیرستان دخترانه متوسطه اول الزهرا با حضور امام جمعه، فرمانداری، مدیریت اداره آموزش وپرورش، معاونت پرورشی، معاونت ستاد شاهد و همچنین مدعوین از ادارات مختلف شهرستان کازرون بصدا در آمد.

زنگ انقلاب در جشن سی و نهمین انقلاب
مراسم ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید و سپس همگی به احترام سرود ملی کشور عزیزمان ‌ایران از جای برخاستند و بعد از آن مدیر محترم آموزشگاه ضمن تبریک هفته مبارک فجر وخیرمقدم به مدعوین خاطر نشان کرد: دهه فجر امسال مقارن شده با دهه فاطمیه و باید شان و منزلت خانم فاطمه زهرا را هم نگه داریم.

در ادامه فرزند علامه دوانی ضمن بیان اینکه دانش آموزان مهم ترین نقش در هشت سال دفاع مقدس داشتند و بیشترین حجم شهدا را قشر دانش آموزان تشکیل دادند و همین دانش آموزان بودند که درس واقعی را در جبهه های جنگ آموختند و به آن عمل کردندبه ایراد سخن پرداخت.

وی اظهار داشت: تا زمانی که الگوها از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) نباشد و تا وقتی که ایمان تضعیف شده باشد و تا زمانی که ائمه اطهار در اعتقادات جوانان ما جایی نداشته باشند دشمنان به اهداف خود میرسند و نظام ما با آسیب جدی مواجه خواهد شد.

زنگ انقلاب در جشن سی و نهمین انقلاب
 دوانی از دانش آموزان خواست: که تکلیف الهی خود را انجام دهند تا هم در دنیا و هم در آخرت سربلند باشند و هم نسبت به توطئه‌های دشمن در فضای مجازی هوشیار باشند چون عده ای درصدد برنامه ریزی هستند تا احساسات مردم را برانگیزند و صحنه هایی بوجود آوردند تا کشور در بحران و فتنه فرو برند و همچنین نسبت به تبلیغات گسترده دشمن در فضای مجازی بی اعتنا باشند و پایداری خود را نسبت به اهداف دشمنان ضمن خنثی کردن توطئه‌های آنان؛دنیا و آخرت خود را به زیبایی رقم زنید.

آنگاه زنگ انقلاب به دست امام جمعه محترم و همکاری مدیریت محترم اداره آموزش وپرورش کازرون زده شد، بعد امام جمعه ضمن تبریک به مناسبت سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب و تسلیت ایام فاطمیه از اولیای مدرسه و همچنین از دانش آموزان دبیرستان الزهرا و همه مسئولین تقدیر و تشکر به عمل آورد.

زنگ انقلاب در جشن سی و نهمین انقلاب

خرسند امام جمعه کازرون بیان کرد: نقش زنان و همچنین ارزش والای آنان از زمان انقلاب تاکنون چنین بوده که این انقلاب به زنان عزت بخشیده؛ تا قبل از انقلاب شخصیت زن متروکه بود، اکثریت زنان بیسواد بودند اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی ایران بیش از ۵۰ درصد زنان و دختران ما مشغول تحصیل در دانشگاه ها هستند.


خرسند در ادامه صحبت های خود گفت: از زمان انقلاب در سالهای ۵۶ و ۵۷ زنان دوشادوش مردان بودند و زنان ما در همه عرصه های سیاسی، فرهنگی، عقیدتی و اقتصادی نقش آفرین بوده اند، همان گونه که حضرت زهرا در سن پنج سالگی از پدرش و حریم ولایت دفاع میکرد و در این راه هم به شهادت رسیدند.

امام جمعه در ادامه سخنانش از دانش آموزان خواست: حداقل کاری که شما میتوانید برای این انقلاب کنید این است که حفظ حجاب و عفاف و حیا کنید چون دشمن در تلاش است چادر و روسری را از سرهای شما بیرون آورد و دشمن رسما اعلام کرده باید حریم خانواده ها را بشکنید و حجاب از سر خانم ها بیرون آورید.

وی در پایان از نوجوان و جوانان این مرزوبوم خواست مراقب خود در فضای مجازی، ماهواره و همچنین فیلم های تلویزیون داخلی کشور باشید.


زنگ انقلاب در جشن سی و نهمین انقلاب

در پایان به دبیران آموزشگاه که هر کدام فرزند یا خواهران شهدا بودند قاب تندیس به رسم یادبود اهدا گردید و از شرکت کنندگان در مراسم با کیک خامه ای که به طول شش متر جهت تولد انقلاب تدارک دیده شده بود پذیرایی به عمل آورده شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: