کد خبر: ۱۱۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
در مراسم تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه شیراز مطرح شد؛
در مراسمي از زحمات دكتر مهرزاد منصوري تقدير و دكتر محمد موذني به عنوان مسئول جديد كانون بسيج اساتيد دانشگاه شيراز معرفي شد.
به گزارش اساتید فارس، در مراسمي كه با حضور سرپرست دانشگاه شيراز، مسئول نهاد رهبري در دانشگاه، رئيس پايگاه استنادي علوم جهان اسلام و جمعي از اساتيد دانشگاه شيراز در تالار دكترمصطفوي برگزار شد؛ از زحمات دكتر مهرزاد منصوري تقدير و دكتر محمد موذني به عنوان مسئول جديد كانون بسيج اساتيد دانشگاه شيراز معرفي شد.

دكتر حميد نادگران، سرپرست دانشگاه شيراز در اين مراسم با اشاره به اينكه دشمنان به طور جدي در پي آسيب رساني به انقلاب اسلامي مي باشند، اظهار داشت: وظيفه همگان است كه به صورت همه جانبه از اين نظام و مملكت دفاع كنند .

وي تصريح كرد: تقريباً همه رشته ها و گرايش هاي دانشگاهي به صورت مستقيم يا غيرمستقيم با مسئله دفاع درارتباط است و بسيج اساتيد با تشكيل گروه‌هاي پژوهشي مي تواند در زمينه هاي مختلف دفاعي پيشرو باشد.
 
دكتر نادگران، دانشگاه شيراز را داراي ظرفيت هاي فراواني توصيف كرد و گفت: در شرايط كنوني، دفاع از كشور ضروري است و نبايد بگذاريم كه دشمنان جنايت ها و نقشه هاي شومي را كه بر سر برخي از كشورهاي اسلامي مانند سوريه و عراق آورده اند ، در ايران اسلامي اجراء كنند.

حجت‌الاسلام جواد نيري، مسئول نهاد رهبري دانشگاه شيراز نيز در اين مراسم گفت: كاروان حق و هدايت الهي، همچون خط سيري نوراني از حضرت آدم شروع شده و به حضرت بقيه الله ختم مي شود.

وي، اظهار داشت: خط سير انبياء واولياء الهي، يك هويت جرياني را در طول تاريخ ايجاد مي كند و همه ما بايد نسبت خودمان را با اين مسير مشخص كنيم.

مسئول نهاد رهبري دانشگاه شيراز با اشاره به اين كلام امام راحل كه فرمودند "بسيج لشكر مخلص خداست كه دفتر تشكل آن را همه مجاهدان از اولين تا آخرين امضا نموده‌ اند"،خاطر نشان كرد: بسيج در حقيقت حركت در اين مسير نوراني است.

وي افزود: بسيج اختصاص به گروه خاصي ندارد و همه ي گروه هاي مختلف اجتماعي را در بر مي گيرد.

دكتر غلامحسين زماني، مسئول بسيج اساتيد استان فارس هم بر تلاش اساتيد دانشگاه براي ارائه راهكارهاي مناسب جهت توسعه و پيشرفت همه جانبه كشور تأكيد كرد و گفت: اساتيد دانشگاه بايد با روشنگري خودشان، استعدادهاي نهفته را بالفعل كنند.

دكتر مهرزاد منصوري، مسئول پيشين بسيج اساتيد دانشگاه شيراز نيز با ارائه مطالبي در خصوص آسيب شناسي انقلاب اسلامي بيان داشت: عليرغم دستائردهاي فراوان، انقلاب اسلامي هم از بيرون و درون با تهديداتي مواجه است و ضرورت دارد كه به صورت جدي با آنها مقابله شود.

دكتر محمد مؤذني، مسئول جديد کانون بسيج اساتيد دانشگاه شيراز هم گفت: بسيج ،مأمن همه كساني است كه رشد و اعتلاي مادي و معنوي ايران اسلامي دغدغه آنهاست و هر استادي كه صادقانه، دلسوزانه و مسئولانه فعاليت هاي خويش را انجام مي دهد يك استاد بسيجي است.

وي افزود: اخلاق، رفتار و گفتار اساتيد، وجدان كاري و صداقت علمي را به دانشجويان مي آموزد و كليه اساتيد با اين ويژگي ها در دايره بسيج قرار دارند.

دكتر مؤذني، تلاش و كوشش علمي، تعهد در امر آموزش، انجام پژوهش هاي نافع، ايجاد شور و نشاط علمي، خلاقيت و نوآوري، ايجاد شركت هاي دانش بنيان و تلاش براي حل معضل بيكاري را از جمله ارزش هايي برشمرد كه اساتيد دانشگاه بايد در راستاي آن تلاش نمايند.

برچسب ها: اساتید فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: