آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز:
سرهنگ زارعی گفت:رفع مشکلات اقتصادی گریبانگیر مردم، نیازمند مدیریت انقلابی و جهادی است.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛سرهنگ پاسدار موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در مراسم تکریم ومعارفه فرماندهان پیشین و جدید حوزه بسیج امام علی(ع ) منطقه چوگیا گفت: در این سال‌‌های انقلاب که ۲۲ بهمن امسال وارد چهل سالگی آن می‌شود مملک ما فرازو نشیب‌های زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی ما عملکرد افراد و گروه‌ها به پای انقلاب نوشته نمی‌شود، افزود: گروه‌ها و افراد با سلایق مختلف روی کار آمده‌اند و هرکس که در کنار مردم بوده است امروز عزیز ملت است اما هر کس به دنبال مقام و قدرت دنیایی بوده است، در بین ملت جایگاهی ندارد.

سرهنگ زارعی به مشکلات اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات اقتصادی گریبانگیر مردم، نیازمند مدیریت انقلابی و جهادی است و بعد از گذشت ۴۰سال از عمر انقلاب اسلامی باید مدیران توانمند شده باشند و دیگر دل بسته به آمریکا وغرب نباشند و به توان داخلی تکیه کنند تا مشکلات مردم برطرف شود.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با یادآوری اینکه بیکاری جوانان در جامعه مشکل‌ساز شده است، گفت: اگر دولت‌ها نتوانند به درستی کار کنند انقلاب ضرر می‌بیند لذا مسئولان برای اینکه بتواند نواقص کارهای خود را برطرف کنند، قطعاً باید انتقادپذیر باشند تا مشکلات اقتصادی کمتر شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فرماندهان حوزه‌های بسیج محله‌ها با مردم ارتباط گیری داشته باشند، گفت: شناسایی مشکلات محلات آلوده، برنامه‌های بومی و محلی، برقراری امنیت در محله‌ها با اجرای گشت‌های محله‌محور، اردوهای جهادی و دیدار با خانواده شهدا از جمله فعالیت‌هایی است که فرماندهان بسیج باید مدنظر قرار دهند.

به گزارش تنویر ناحیه ثارالله دراین مراسم از  زحمات پاسدار علیرضا دانشور فرمانده پیشین تقدیر و برادر بسیجی موحد زاده به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج امام علی (ع) معرفی شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: