گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
به مناسبت دهه مبارک فجر:
طرح ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی شهرستان سپیدان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان و بمناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، طرح ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی شهرستان سپیدان در ایام الله دهه فجر اجرا شد.

در این طرح با استقزار چهار اکیپ ، پایش سلامت مردم شهر اردکان و روستاهای اطراف در قالب کنترل فشار خون ، کنترل قند خون و ارجاع افراد در معرض خطر بیماریهای قلبی عروقی و دیابت به سطح تخصصی بصورت رایگان انجام گردید.

شایان ذکر است در این طرح بیش از 250 ویزیت انجام شد و داروهای خود را نیز بصورت رایگان دریافت نمودند . اطلاع رسانی اجرای برنامه های سلامت کودکان، میانسالان و سالمندان در مراکز بهداشتی درمانی سطح شهرستان در قالب توزیع تراکت انجام شد.

حضور اعضای بسیج جامعه پزشکی شهرستان سپیدان از جمله متخصصین داخلی ، پزشکان عمومی ، پرستاری ، ماما، کارشناسان بهداشت عمومی و امداد گران هلال احمر شهرستان در این برنامه قابل تحسین منجر به ارائه خدمات بهداشتی درمانی به روستاهای محروم اطراف شهر اردکان گردید .

آموزش مراقبت فشارخون ودیابت ، ویزیت بیماران درسطح تخصصی و آموزش حفظ سلامت و بهداشت عمومی و فردی مراجعین و توزیع داروی رایگان جهت بیش از 250 نفر از مردم محروم روستاهای فارسیجان، باغستان، جوزکنگری، اسفیان، کمهر و رودشیر، سنجش فشار خون مراجعین به همراه قد و وزن مراجعین ، انجام مشاوره مامایی و ویزیت زنان باردار از جمله خدمات این اعزام به مردم محروم در دهه مبارک فجر بوده است

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: