آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: این مدیران کسانی هستند که متناسب با موقعیت تغییر وضعیت و موضع گیری می دهند، با هر جریان سیاسی همراه می شوند و متعلقاتشان نیز آن سوی مرزهاست.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی در دیدار با دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی شیراز با گرامیدشت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت : اهداف مهم انقلاب اسلامی از دیدگاه امام خمینی (ره) در سه حوزه مهم احیای دین برای جامعه سازی، زمینه سازی برای ظهور و مقابله با استکبار جهانی تعریف می شوند.

وی با بیان اینکه ده مولفه مهم بعنوان ارزش های مطلوب بین تمام انسان های جهان مشترک هستند، گفت: انقلاب اسلامی در حوزه استقلال سیاسی، حوزه ایجاد امنیت پایدار و حوزه دفاعی در بالاترین سطح ممکن در بین کشورهای جهان قرار دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه در حوزه دفاعی بدون وابستگی به بیگانگان از کشور دفاع کرده و جنگ ها را به دوردست ها منتقل می کنیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری در جهان اسلام است که مردم سالاری دینی را محقق کرده و امروز بعنوان یک الگو برای ملت های مسلمان مطرح شده است.

وی با بیان اینکه برخی ها به دنبال تولید تقدس برای رژیم منحوس پهلوی هستند، گفت: با یک مقایسه منصفانه براساس حقایق تاریخی و آمار متوجه می شویم ایران پیش از انقلاب اسلامی یک کشور عقب مانده بود اما امروز همین کشور در حوزه دانش و پیشرفت علمی در بین کشورهای برتر جهان قرار گرفته و در زمینه دانش سایبری، نانو، بیوتکنولوژی، سلول های بنیادی و توسعه مراکز علمی و دانشگاه ها پیشرفت های چشمگیری داشته است.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه توسعه آزادی در جمهوری اسلامی ایران بدون هنجارشکنی و براساس ارزش های الهی مطلوب و قابل گسترش است، گفت: انقلاب اسلامی در سه حوزه مهم توسعه عدالت، شایسته سالاری و پیشرفت اقتصادی نیاز به تلاش روز افزون دارد و نباید فراموش کنیم صاحبان قدرت و ثروت همواره مانعی برای تحقق این مولفه ها در جامعه هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه برخی مدیران اقتصادی و جریان های سیاسی که بر حوزه اقتصاد مسلط شده اند معتقدند مشکلات اقتصادی با الگوبرداری از سایر کشورها و به شکل غیر بومی قابل حل هستند، گفت: همین مسئله منشاء بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است و در همین راستا استکبار جهانی نیز با استفاده از رسانه ها " پمپاژ فقیر دانستن به جامعه " و " مقایسه ایران با برترین کشورهای جهان " را با هدف تاثیرگذاری بر افکار عمومی و ایجاد نارضایتی در مردم ایران دنبال می کند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی باید در حوزه فرهنگی و انتقال ارزش ها به نسل های آینده، مبارزه با آسیب های اجتماعی و فساد اداری و مقابله با اشرافی گری بیش از پیش فعال شود.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه مدیران چند نَبش تهدیدات خطرناکی برای انقلاب اسلامی هستند، گفت: این ها کسانی هستند که متناسب با موقعیت تغییر وضعیت و موضع گیری می دهند، با هر جریان سیاسی همراه می شوند، فرزندان این ها اغلب در خارج از کشور تحصیل می کنند و متعلقاتشان نیز آن سوی مرزهاست و جای تعجب است که مدعی انقلاب اسلامی، دین خدا و ملت ایران هم هستند.

وی با تاکید بر اینکه جریان انقلابی و حزب الله در راستای اِغنای افکار عمومی جامعه، دفاع از ارزش های اسلام، انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم تلاش کند، گفت: برای مثال مردم باید بدانند در صورتی که در جایی از کشور نقصی در حوزه مدیریت شهری وجود دارد این نقص از طرف مسئولانی است که از طرف شورای شهر انتخاب می شوند و اعضای شورای شهر نیز توسط خود مردم انتخاب می شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه 500 کانال رسانه ای در فضای مجازی  با هدف تبلیغ خشونت و آموزش نااَمنی بر علیه انقلاب اسلامی فعالیت می کنند، گفت: امروز شاهد آن هستیم آشوبگران از داخل کشور آمریکا بصورت علنی برای ایجاد خشونت و آتش زدن مساجد در ایران تبلیغ می کنند و آمریکا نیز برای نااَمن جلوه دادن ایران و جلوگیری از سرمایه گذاری اقتصادی در کشور از این آشوبگران حمایت می کند.

سرهنگ پاسدار کوشکی خاطرنشان کرد: هژمونی سیاسی انقلاب اسلامی ایران براساس شعارهای انقلابی، اسلامی و انسانی شکل گرفته و هدف اصلی استکبار جهانی تضعیف این مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران است.
نام:
ایمیل:
* نظر: