کد خبر: ۱۱۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
مدیرکل دفتر امور روستایی استان فارس با اشاره به ارائه وام فراگیر اشتغال به روستائیان گفت: سهم استان فارس از این تسهیلات ۳۶۰ میلیارد تومان است.


به گزارش بیکافارس از تسنیم کمال پاک فطرت ، با اشاره به ارائه وام فراگیر اشتغال به روستائیان اظهار داشت: سهم استان فارس از این تسهیلات 360 میلیارد تومان است که روستائیان می‌توانند با دریافت این تسهیلات در زمینه‌های مختلف کارآفرینی ورود کنند. 

وی با بیان اینکه کل مبلغی که دولت برای این کار در نظر گرفته 12 هزار میلیارد تومان است، گفت: سود این تسهیلات حدود 6 درصد است و زمینه‌های کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع کوچک و حمل ونقل برای دریافت این تسهیلات معرفی شدند. 

مدیرکل امور روستایی استان فارس درباره بانک‌هایی که این تسهیلات را ارائه می‌دهند، بیان کرد: منابع این تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی است و  4 بانک کشاورزی، رفاه کارگران، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید برای ارائه این تسهیلات انتخاب شدند. 

پاک‌فطرت با بیان اینکه باید زمینه ماندگاری روستائیان در روستاها را فراهم کرد، افزود: علاوه بر این تسهیلات 2 تسهیلات 20 میلیارد تومانی و 10 میلیارد تومانی از طریق بانک سینا و پارسیان نیز برای روستاها در نظر گرفته شده است. 

وی در پاسخ به این پرسش که 360 میلیارد تومان برای همه روستاهای فارس کفایت می‌کند یا خیر گفت: این تسهیلات برای امسال در نظر گرفته شده و برای سال‌های آینده دولت برنامه‌های دیگری را برای ارائه تسهیلات انجام می‌دهد. 


نام:
ایمیل:
* نظر: