کد خبر: ۱۱۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
با دستور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس افتتاح شد.


باغ موزه

به گزارش بیکافارس، صبح یکشنبه با دستور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس افتتاح شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در این مراسم که با حضور استاندار و سایر مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت:  این مرکز با همت همه جانبه مدیران قبلی، شهرداران و شوراهای اسلامی در سنوات قبل و همچنین حمایت‌های استاندار و سایر مدیران استانی افتتاح شد. 

حمیدرضا گرامی افزود: مجموعه فرهنگی دفاع مقدس استان فارس دارای16 هزار و 200 متر عرصه است  که با  14 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که قالب این مصوبه از مصوبات رهبری و مابقی از مصوبات دولت است.

گرامی تصریح کرد: الحاقات زمین مجاور به این مجموعه فرهنگی نیز به دستور استاندار و همراهی معاون عمرانی استاندار در حال پیگیری است که امیدواریم با حمایت رئیس و اعضای شورای اسلامی توسط شهرداری اجرایی شود.

وی تصریح کرد: معتقدیم امروز به دفاع مقدس و دستاوردهای آن بیشتر نیاز است و اگر آن را ملاک عمل قرار دهیم بیش از پیش در عرصه‌های مختلف موفق می‌شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امروز  نیازمند مباحث اشاعه فرهنگ عاشورا و ولایت‌پذیری در جامعه هستیم و در بخش‌های مختلف از جمله اقتصاد معتقدیم که باید مبنا اقدام و عمل باشد.

گرامی خاطرنشان کرد: مجموعه فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس  یک فرصت برای دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف است که می‌تواند به  یک مرکز گردشگری برای صدور انقلاب و حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: