آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
در دهه فجر؛
تنویر کازرون خبر داد: جشن انقلاب همراه با جشنواره غذای سنتی سالم به همت حوزه شهید فهمیده در دبیرستان دخترانه برگزار شد.
به گزارش تنویر، به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون مراسم جشن انقلاب همراه با جشنواره غذای سنتی سالم در واحد مقاومت دبیرستان دخترانه متوسطه اول نجمه و متوسطه دوم شهید رجایی با تلاوت آیاتی از کلام الله آغاز گردید.

جشن انقلاب و جشنواره غذای سنتی سالم
رحمانی ضمن مقایسه عملکرد دولت ایران قبل و بعد از انقلاب، آمار پیشرفتهای ایران خصوصا در زمینه های پزشکی، تولید دارو، ساخت بیمارستانهای مجهز؛ با رشد جمعیت ۶۵میلیونی را تاسال۹۰ مطرح نمود.

جشن انقلاب و جشنواره غذای سنتی سالم
فرمانده حوزه دانشجویی ضمن بیان اینکه یکی از شاخصه های رشد و توسعه کشور ایران در زمینه پیشرفتهای پزشکی در رشته های عمومی وتخصصی و کسب مقام اول در خاورمیانه بوده این پیشرفت ها هم نمونه ای از افتخارات مهم کشور دانست.

 وی خطاب به دانش آموزان: شما رسالت هایی به عهده دارید؛ اولین وظیفه شما اینست که میراث دار هزاران خون شهید هستید و میبایست وصیت نامه شهدا را مورد مطالعه قرار دهید و مسئولیت های آینده شما عمل به وصایای شهدا در زمینه های نماز، عفاف و حجاب و احترام به والدین با الگو قرار دادن در زندگی روزمره خود می باشد.

برادر رحمانی همچنین الگوهای غربی دچار اشکال های شخصیتی دانست و مردم سالاری را جزء دستاوردهای انقلاب بر شمرد.
در پایان از دانش آموزان سوالاتی به عمل آورده شد و به کسانی که جواب صحیح دادند هدیه ای به رسم یادبود اهداءگردید و مراسم جشن با ختم صلوات به پایان رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر: