کد خبر: ۱۱۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
فرمانده پایگاه مقاومت مجتمع خلیج فارس :
سید مهدی حسینی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مجتمع خلیج فارس شیراز از حوزه اصناف شهید اسلامی نسب در گفتگو با خبرنگار تنویر گفت : وجود رهبری امام خمینی (ره) با خود ساختگی معنوی و سلوک مثال زدنی ، یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود.
به گزارش تنویر همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر ، سید مهدی حسینی فرمانده پایگاه مقاومت مجتمع خلیج فارس با اشاره به شکست انقلاب سایر کشور ها گفت : رکن اصلی و اساسی در پیروزی انقلاب وجود رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود .

وی با بیان اینکه خودساختگی و سلوک امام  راحل مثال زدنی بود تصریح نمود : توکل به خدا ، آرامش ، ایستادگی در مقابل کفار  از جمله ویژگی های بارز حضرت امام خمینی (ره) بود.

سید مهدی حسینی با تاکید به وجود فاصله طبقاتی در زمان حکومت طاغوت ، افزود : بسیاری از جوانان امروزی انقلاب را تجربه ننموده اند ولی باید بدانند که در زمان طاغوت بسیاری از امکانات و خدمات مختص پایتخت و بعضی از شهر های خاص بود و بیش تر مردم در محرومیت به سر می بردند.

فرمانده پایگاه مجتمع خلیج فارس تصریح نمود : نظام شاهنشاهی در ظاهر سازی برتر بود و با انجام اعمالی همچون زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) ، حج واجب ، حضور در عزاداری ها و... سعی در شناساندن خود به عنوان حکومت اسلامی می نمود در حالی که در باطن اینگونه نبود.

حسینی در ادامه صحبت هایش گفت : هنگامی که در هر  کشوری انقلابی اتفاق بیفتد تمام دنیا نسبت به آن واکنش نشان می دهند و در صورتی که به منافع خود برسند از آن انقلاب حمایت می نمایند و  وقتی نتوانند از آن انقلاب به نفع خود بهره برداری کنند به دشمنی با آن کشور می پردازند.

وی با اشاره به رهنمود های مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت : اولین گام اقتصاد مقاومتی مبارزه با فساد های اقتصادی می باشد.
سید مهدی حسینی با تاکید بر داشتن روحیه بسیجی در انجام امورات گفت : یکی از شاخصه های افرادی که در مجتمع خلیج فارس به عنوان مدیر و مسئول انتخاب می شوند داشتن روحیه بسیجی می باشد.

فرمانده پایگاه مقاومت مجتمع خلیج فارس برگزاری جشنواره و مسابقات  فرهنگی  ، برپایی نمایشگاه کتاب و دستاورد های انقلاب اسلامی را از جمله برنامه های این پایگاه در دهه مبارک فجر اعلام نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: