گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
بیانیه:
سازمان بسیج رسانه فارس با انتشار بیانیه ای به مناسبت 22 بهمن از آحاد مردم وفادار و انقلابی برای حضور آگاهانه و پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

متن بیانیه سازمان بسیج رسانه استان فارس در خصوص 22بهمن به شرح ذیل می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

سوگند به سپیده دم...

"39 بهار از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در حال سپری شدن است ،بهاری که نسیم سرافرازی ،بالندگی و اوج گرفتن در آسمان افتخار را برایمان به ارمغان آورد.

ما توانستیم انقلابی بیافرینیم که بتواند به الکوی مردم سالاری و ملجاء آزادگان جهان تبدیل شود.

انقلابی عزتمند که توانست استخوان های حکومت ظلم وجور و هیمنه 2500 ساله شاهنشاهی را در هم بشکند .

22بهمن سالگرد پیروزی مردم مومن ، رشادت ها و مجاهدهای آنان تحت زعامت حضرت امام خمینی(ره) بت شکن قرن است.

انقلاب ما انقلابی بود که با ریختن خون هزاران مجاهد به ثمر نشست و روزنه ای شد برای دیدگان چشم به راه مظلومان و ستمدیدگان عالم،این انقلاب با سرلوحه قرار دادن الگوهای موفق صدر اسلام و کربلا آغاز و انشاءالله با حکومت جهانی منجی عالم بشیریت ،حضرت امام زمان (ع)به پایان خوش سعادت بشر منتهی خواهد شد.

انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه تلاطم های بسیاری را تجربه کرده است ، تمامی اتفاقات و حوادث که ریشه در خباثت دشمنان خارجی و مزدوران فریب خورده داخلی که انسانیت ،آزادی ،دین و شرف را فراموش نموده را با هوشیاری مردم فهیم و ولایت مدار و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب خنثی و همواره در عرصه های مختلف علمی و... در حال پیشرفت و ترقی می باشد.

انقلاب اسلامی ایران در اوج اقتدار نظامی و دفاعی خود هیچ گاه چشم طمع به خاک همسایگان و سایر ملت ها را نداشته و همواره بدنبال صلح ،تامین امنیت وثبات در منطقه و جهان بوده است .

ما بر اساس وعده حق تعالی که می فرمایند"ان تنصرو ا الله ینصرکم و ثبت اقدامکم "پیروزی از آن مردمی است که با توکل و اعتماد به خدا کارها را پیش میبرند ،چونان سیل خروشان در پیشبرد اهداف اسلام و انقلابمان ایستاده ایم و در این مسیر از تهدید ها و تطمیع های دشمنان و مستکبران زمانه هیچ گاه نمی هراسیم.

سازمان بسیج رسانه استان فارس ،در کنار مردم شریف و انقلاب استان فارس ،ضمن تاکید برصیانت از اصل اصیل انقلاب و دستاوردهای آن ،همچنین تجدید عهد و پیمان با آرمان های پاک امام راحل و در سایه زعامت و سکانداری رهبر معظم انقلاب ،حضرت آیت الله امام خامنه ای(دامه برکاته) ،از تمامی مردم شریف و ولایتمدار استان فارس،بخصوص جامعه رسانه ای دعوت می کند تا با حضور پر شور خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن ،اتحاد ،همدلی ،همزبانی ،بصیرت وحضور خود را به نمایش بگذارند .

نام:
ایمیل:
* نظر: