چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۰۴:۳۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
به مناسبت بیستم بهمن ماه
به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین والفجر 8 و نامگذاری روز حفاظت اطلاعات در سپاه، مراسمی با حضور سردار حسینی در سپاه جهرم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، بیستم بهمن ماه، سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 8 که منجر به فتح شهر بندری فاو و دیگر نقاط استراتژیک عراق در زمان جنگ تحمیلی است را به نام روز "حفاظت اطلاعات در سپاه" نام نهاده اند.

برهمین اساس به همت حفاظت اطلاعات سپاه جهرم، مراسم بزرگداشتی با سخنرانی سردار نورالله حسینی فرمانده تیپ نیرو مخصوص المهدی(عج) و حضور کارکنان سپاه آن شهرستان برگزار شد. 

سردار حسینی ابتدا با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها، نقش ایشان را در زمان حیات رسول الله و امام علی علیهم السلام در زمان بروز جنگها، تربیت فرزندان، دفاع از ولایت امام علی(ع) و ... را بی بدیل توصیف نمود.

وی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این پدیده نوظهور را که برگرفته از اسلام ناب و درایت مرجعیت شیعی بود را منفور استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار خواند، چرا که انقلاب اسلامی همیشه و در همه صحنه ها توطئه های پیچیده دشمنان را خنثی نموده است.

حسینی عصبانیت استکبار از کشور محروم یمن را به علت هواداری یمنی ها از انقلاب اسلامی دانست.

فرمانده تیپ نیرو مخصوص المهدی (عج) جهرم حضور ایران در سوریه را باعث ثبات و امنیت آن کشور خواند و بر هم زدن نقشه های شوم استکبار در محور مقاومت را از نتایج بزرگ آن دانست.

سردار حسینی یکی از شگردهای قدیمی دشمنان اسلام و انقلاب را که برگرفته از یهودیان است را ایجاد نامیدی در مردم انقلابی به واسطه ی ناکارمد جلوه دادن انقلاب معرفی نمود و با تطبیق وضع معیشتی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و ... دوران قبل از انقلاب و رشد آن موارد بعد از انقلاب را جواب کوبنده ای به دشمنان دانست.

وی در راستای بزرگداشت روز حفاظت اطلاعات در سپاه، توصیه هایی را با ذکر خاطرات روزهای عملیات والفجر 8، بیان داشت و افزود: پاسداران باید حفاظت از اطلاعات را به صورت صد در صدی رعایت کنند و آن را به عنوان نهادی اثرگذار و یاری دهنده در پیشرفت امور ببینند.

سردار حسینی با یادآوری اهمیت وجود نهاد حفاظت در پیکره ی سپاه، گفت: هر فرد در حیطه و مسئولیت خودش باید بکوشد اطلاع داشته باشد و مراقب ابزارهای نوین جاسوسی و شنود اطلاعات باشد.

گفتنی است در حاشیه اجرای این برنامه سیر نمایشگاهی رعایت نکات حفاظتی نیز جهت بازدید و رعایت کارکنان سپاه، توسط حفاظت اطلاعات سپاه جهرم برپا گردیده است.

در ابتدای این مراسم سرهنگ توکل فرمانده سپاه جهرم نیز ضمن خوش آمد گویی، بر اهمیت همکاری و یاری دادن حفاظت اطلاعات تأکید نمود.

پخش کلیپهای متنوع با محتوای رعایت اصول حفاظتی، جزء دیگری از این مراسم بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: