چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۴۴:۴۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۱۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
مسئول بسیج مهندسین کازرون:
بمناسبت دهه فجر جمعی از مهندسین بسیجی کازرون با حضور در گلزار مطهر شهدا به غبارروبی، عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا پرداختند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس ،در حاشیه این مراسم مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون اظهار داشت: هم زمانی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با دهه فاطمیه فرصت مغتنمی برای پاسداشت هر دو پدیده معنادار حرکت آفرین و جهت دهنده است و انقلاب اسلامی با ماهیت دینی، رویکردی جز احیای ارزش‌های مکتب فاطمی ندارد.

مهندس شفیعی با بیان اینکه عزت نظام جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی شهدا، امام راحل و رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: خون شهدا باعث هویت بخشی به نظام جمهوری اسلامی ایران شد و امروز وظیفه همه مسئولین است تا با خدمت خالصانه به مردم مقام شهدا را پاس بداریم و ادامه دهنده راه و هدف آنان باشیم.

مسئول بسیج مهندسین کازرون با اشاره به اینکه آرامش امروز را مدیون شهدا و درایت های مقام معظم رهبری هستیم، افزود:

امام و شهداء درس عزت‌مندی را به ما آموختند و انتظار آن‌ها از ما دفاع از ارزش‌های والای انقلاب است و در این راه نباید ذره‌ای کوتاه آمد.

مهندس شفیعی خاطرنشان کرد: اگر در دوران پیروزی انقلاب اسلامی یکپارچگی و وحدت مردم یکی از عوامل بوجود آورنده انقلاب بود امروز نیز بایستی یکپارچکی و اتحاد باید بین مردم وجود داشته باشد تا انقلاب اسلامی بتواند به مسیر پرافتخار خود ادامه دهد.

لازم به ذکر است در این مراسم معنوی مهندسین بسیجی ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب و  هشت سال دفاع مقدس، بانثار شاخه های گل و عطر افشانی بر مزار شهدا باردیگر با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر عزیز و شهدای جنگ تحمیلی تجدید میثاق کردند.

آرامش امروز کشور را مدیون شهدا و درایت های حکیمانه مقام معظم رهبری هستیم.

/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: