پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۴۷:۰۲
کد خبر: ۱۱۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
طی بیانیه ای صورت گرفت
در بخشهایی از این بیانیه آمده است:دشمن در فتنه اخیر می خواهد از بستر نگرانی مردم نسبت به اوضاع اقتصادی سوء استفاده و موج سواری نموده و به خیال خام خود انقلابی دیگر در ایران به وجود بیاورد . اما غافل از این است که مردم ایران اسلامی برای حفظ این دستاورد تا آخرین نفس ایستاده اند

روابط عمومی و تبلیغات ناحیه سروستان در بیانیه ای از آحاد مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه سروستان جهت حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت نمود.

متن بیانیه به این شرح می باشد:

بسمه تعالی

یوم الله 22 بهمن یادآور پیروزی ملت بزرگ ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است که با توکل به خداوند سبحان بر رژیم تا بن دندان مسلح ستم شاهی پیروز گردید و به نماد مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شد و الگویی برای تمام مسلمانان و آزادگان جهان گشت .

با گذشت 39 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، توطئه ها و دشمنی های جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار با هوشیاری و بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و با تیزبینی و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) خنثی گردیده و ثمری جز رسوایی بیش از پیش دشمنان این نظام  در پی نداشته و نخواهد داشت .

دشمن در فتنه اخیر می خواهد از بستر نگرانی مردم نسبت به اوضاع اقتصادی سوء استفاده و موج سواری نموده و به خیال خام خود انقلابی دیگر در ایران به وجود بیاورد . اما غافل از این است که مردم ایران اسلامی برای حفظ این دستاورد تا آخرین نفس ایستاده اند و وقتی پای انقلاب در میان باشد از همه چیز خود خواهند گذشت و ۲۲ بهمن امسال با حضور گسترده و دشمن شکن و با شکوه تر از هر سال دیگر به دشمنان نشان خواهند داد که تا پای جان پشت انقلاب خود و ولایت فقیه ایستاده اند و این حرکتهای دشمن و اوضاع نابسامان اقتصادی ذره ای در عزم و اراده آنان خلل وارد نخواهد کرد. و یک بار دیگر امید دشمنان داخلی و خارجی را به یاس تبدیل خواهند کرد .

 لذا مردم ولایتمدار و شهید پرور سروستان با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) دوشادوش سایر آحاد ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور خواهند یافت و با مشت های گره کرده پاسخ یاوه گویی های دشمنان را خواهند داد و با رهبری معظم انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، تجدید میثاق خواهند نمود.

وعده ی ما راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

 

روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه سروستان

نام:
ایمیل:
* نظر: