کد خبر: ۱۱۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
جامعه زنان استان فارس بمناسبت پیروزی پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر بیانیه ای صادر و تمامی ملت غیور ایران و بانوان زینبی و فاطمی انقلابی جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت به عمل آورد.
به گزارش بسیج جامعه زنان فارس، جامعه زنان استان فارس بمناسبت  پیروزی پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر بیانیه ای صادر و تمامی ملت غیور ایران و بانوان زینبی و فاطمی انقلابی جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت به عمل آورد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

در 22 بهمن سال 57 میراث گران‌بهای سال‌ها ایستادگی و مبارزه ملتی نستوه بود که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) سیطره نظام دیکتاتوری و سلسله طاغوت را بر نتابیدند و با مقاومت و پایمردی مردان و زنان این مرز و بوم، سرانجام به آرمان‌های والای خود که همانا برافراشتن پرچم لااله الا الله و حاکمیت نظام مردم‌سالاری دینی و تجلی فرهنگ مبتنی بر ارزش‌های انسانی و اسلامی بود، دست یافتند. مروری بر کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی سی و نه سال گذشته، خود زمینه شکر این نعمت بزرگ الهی را فراهم می آورد،کشوری که در عصر طاغوت از کمترین امکانات علمی و فناوری رنج می‌برد و برای تهیه ضروری ترین کالاهای مورد نیاز خود به بیگانگان وابسته بود، امروز با استقلال همه جانبه، یک به یک پله های ترقی را می پیماید.کشوری که تا دیروز می بایست برنامه های قدرت‌های استکباری را اجرا کند، امروز با اعتماد به نفس ملی، عزت و افتخارات خود را به رخ دشمنان خود می‌کشد.

 چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در حالی فرا می‌رسد که ملت شریف ایران، ملتی مقتدر، پیشرفته، عزت‌مند و سرآمد در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است. تحریم‌ها، تهدید‌ها، جنگ تحمیلی، تلاش‌های مذبوحانه بین المللی، ترورها، طراحی کودتاها و فتنه‌های پیچیده هیچ کدام نتوانسته جلوی پیشرفت معنوی و مادی ایران اسلامی را بگیرد. آنچه چشم جهانیان را خیره ساخته همین عزم پولادین و اعتقاد راسخ ملت ایران است. راهپیمایی 22 بهمن بهترین نماد برای فریاد کشیدن بر سر آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است. امسال نیز مردم با حضور پرشور خود یقیناً پاسخ قاطعی به یاوه‌گویی مسئولان آمریکا خواهند داد و مشت محکمی بر دهان آنها خواهند کوبید.

جامعه زنان استان فارس در سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام ) ضمن گرامیداشت این روز مهم تاریخی،  برخود تکلیف می دانیم با حضور و خلق حماسه سیاسی بار دیگر مشتی شویم بر دهان استکبار جهانی و ‌با اتکا به خداوند متعال؛ مصمم تر از گذشته آرمان های اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب اسلامی را دنبال خواهیم کرد و همراه و همصدا با سيل خروشان ملت بصیر و شهید پرور ايران در راهپيمايي باشکوه یوم ا... 22 بهمن فرياد عزت خواهي، ايستادگي و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر خواهیم داد و از عموم ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می‌نمائیم تا با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی سراسری یوم‌الله 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های والای امام (ره)، شهدا و به تبعیت از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب،امام خامنه ای"مدظله" بار دیگر همبستگی و عشق به ارزش‌های الهی را در مقابل دیدگان حیرت‌زده جهانیان و بخصوص مخالفان سربلندی و استقلال میهن عزیزمان، به نمایش گذارند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: