پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۵۳:۵۳
کد خبر: ۱۱۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
یوم الله 22 بهمن:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

«والفجر و لیال عشر…»

دهه فجر انقلاب اسلامی؛یادآور خاطره ها و حماسه های ملت عظیم الشان ایران به رهبری حضرت امام خمینی قدس سره الشریف است. حماسه هایی که یوم الله 22بهمن در سال 1357را در پی داشت و در این روز خدایی،حکومت 2500ساله طاغوت فرو ریخت و حکومت الله جایگزینش شد. پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357،بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بود که به دست مردی الهی و با تکیه بر ایمان مردم ، تمامی معادلات دنیای مادی را برهم زد. انقلاب اسلامی ،قیام ملت ایران در راه خدا بود؛قیامی که جز با نصرت الهی به نتیجه رسیدن و پیروزی آن ممکن نبود.

با انقلاب اسلامی ایران،اسلام تجدید حیات نمود و چشم امید تمامی مسلمانان،مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.در پرتو انقلاب اسلامی،ملت ایران به استقلال کامل سیاسی دست یافت و از عزت ملی برخوردار گشت،انقلاب اسلامی به دوران سیه روزی،سرخوردگی تاریخی و تحت سلطه اجانب بودن ملت ایران پایان داد و طعم آزادی واقعی را به او چشانید.به برکت انقلاب اسلامی ، ملت ایران در پرتو ایمان به خداوند به خودباوری و اعتماد به نفسی حیرت انگیز دست یافت که در پرتو آن توانست؛توطئه های بزرگ و فتنه های عظیم علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را،یکی پس از دیگری با شکست مواجه سازد. بسیج جامعه پزشکی فارس ضمن تجدید میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالح آن عزیز سفر کرده،فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به دوستداران،معتقدان و وفاداران این حرکت پر خروش الهی تبریک و تهنیت گفته،توجه امت حزب الله و شهید پرور ایران را به موارد زیر جلب می نمایم:

1ـ تجربه 39 ساله ملت ایران در مواجهه با توطئه های نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از جنگ سخت هشت ساله گرفته تا جنگ نرم و فتنه 88،نشان می دهد که رویارویی جبهه باطل به سردمداری مستکبران عالم بر ضد ملت خدا محور و نظام ولایی ایران پایان ندارد.براساس این تجربه تاریخی،باید برای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی ، هوشمندانه و با بصیرت در تمامی صحنه های دفاع از استقلال و عزت ملی حضوری فعال داشت.و برای قرار گرفتن ملت ایران بر قله های عزت و افتخار تلاش کرد.

2ـ دشمنان به تجربه آموخته اند که برای فرو ریختن مردم ایران و باز داشتن ایشان از حرکت،باید موقعیت ولایت فقیه را در جامعه متزلزل و تضعیف نمایند. طراحی کودتای مخملی و ایجاد فتنه 88 با سرمایه گذاری بیست ساله دشمنان برای این نقشه شیطانی،نشان می دهد که استکبار جهانی چگونه ستون خیمه انقلاب و امامت امت مسلمان را نشانه رفته است. بنابراین،هوشمندانه باید با توطئه ها و نقشه های خطرناک و پیچیده ای که هدفی جز مخدوش کردن جایگاه،موقعیت و اعتبار ولایت فقیه و شخص ولی فقیه در جامعه ندارد،مقابله نمود و به تقویت این جایگاه همت گماشت.

3 ـ دشمنان خارجی،جریان ضد انقلاب و منحرفان داخلی،تلاش می کنند تا با تحلیل های غلط، دستاورد های انقلاب را ناچیز و کم ارزش جلوه دهند،که این ناشی از عصبانیت جبهه ی استکبار و جریانهای ضد انقلاب نسبت به موفقیت های نظام جمهوری اسلامی ایران است. جمهوری اسلامی در پرتو پیشرفت های داخلی و با شکل دهی به دو پدیده مبارک مقاومت اسلامی در منطقه و بیداری اسلامی در جهان اسلام،به قدرت راهبردی در منطقه تبدیل شده است که این قدرت ، آینده ای درخشان را نوید می دهد. بازداشت 10 تفنگدار آمریکایی در خلیج فارس از سوی دریا دلان پاسدار، نشان از یک ظهور و یک سقوط دارد. قدرت آمریکا در منطقه سقوط کرده و به غروب خود نزدیک شده و جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت جدید ظهور نموده است.تمام هدف جبهه غربی عربی عبری از به راه انداختن جریان های تکفیری و فشار بر جمهوری اسلامی ، جلوگیری از تثبیت این موقعیت ممتاز منطقه ای ایران است. موقعیتی که در صورت تثبیت؛اولا جمهوری اسلامی را به یک قدرت بین المللی تبدیل می کند،ثانیا جمهوری اسلامی با متحدان خود،گام های بلند را برای تمدن سازی اسلامی بر می دارد. بنابراین باید با تداوم ایستادگی و پیشبرد سیاست های منطقه ای نظام جمهوری اسلامی، به اهداف مهم انقلاب اسلامی دست یافت.

4ـ راهپیمایی 22بهمن،مهم ترین شاخص برای سنجش میزان وفاداری ملت ایران به آرمان های انقلاب اسلامی است. بر همین اساس تمامی رسانه های خبری جهان ،تمامی تحلیل گران مسائل انقلاب و ایران در جهان و تمامی دوستان و دشمنان این انقلاب بزرگ الهی در جهان، به راهپیمایی 22بهمن ملت ایران چشم دوخته اند. بدون تردید ملت ایران در 22بهمن سال 1396و با گذشت 39سال از زمان پیروزی انقلاب اسلامی،بار دیگر با خلق حماسه ای بزرگ در تمامی شهر های کشور،وفاداری عمیق و پیوند ناگسستنی خود با آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

ما بسیجیان و جامعه پزشکی فارس بار دیگر ، همگام و هم صدا با سایر اقشار جامعه ، خشم ، نفرت و انزجار خود را از مستکبرین جهانخوار بویژه امریکا و اسراییل جنایتکار اعلام داشته و با حضور خود ضمن خلق حماسه ای دیگر ، مشت محکم دیگری بر دهان این ظالمان خواهیم زد.

سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس- 21 بهمن 1396

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

نام:
ایمیل:
* نظر: