گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
فرمانده سپاه سپیدان مطرح کرد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان، مردم شهید پرور شهرستان را به حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و خلق حماسه ای دیگر دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سرهنگ پاسدار روح الله رستمی در گفتگو با تنویر، از مردم شهید پرور شهرستان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خلق حماسه ای دیگر دعوت بعمل آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر سپیدان به دینداری، انقلابی گری و متدین بودن معروف است و همواره در عرصه های مختلف با نظام مقدس جمهوری اسلامی عهد و پیمان بسته اند از مردم غیور شهر اردکان دعوت میکنیم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال  باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود.


وی خاطر نشان کرد: دشمن صهیونیستی، استکبار و منافقین به دنبال این هستند که پایه های نظام اسلامی را تضعیف کنند، به لطف و هوشیاری مردم مسلمان و انقلابی هیچ وقت نتوانسته اند این کار خود را عملی سازند.

 
سرهنگ رستمی عنوان کرد: دشمن قصد داشت نماد و ارزش انقلابی گری ما ( 9دی ) را با اغتشاش تحت شعاع قرار دهد اما با بصیرت و حضور به موقع مردم خنثی گردید، دشمن هم در این فکر است که این نماد ارزشی انقلاب اسلامی که سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است و بیش از 300 هزار شهید خون خودشان را فدای این انقلاب کرده اند به حاشیه بکشاند.

 
فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان سپیدان تصریح کرد: لازم است مردم انقلابی، ولایت مدار، دین مدار و غیرتمند سپیدان همچون سال های گذشته و حتی پررنگ تر و پرشور تر در این مراسم یوم الله حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: