آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در حاشیه راهپیمایی:
سرهنگ پاسدار زارعی گفت: ملت ایران هر سال با اراده‌ قوی‌تر از سال قبل به صحنه‌های دفاع از انقلاب می‌آیند و فتنه‌های دشمنان و مستكبران را یكی پش از دیگری خنثی می‌كنند.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز؛ سرهنگ موسی زارعی،‌  در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز با یادآوری اينكه امروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: مردم ما همچنان پای انقلاب و نظام خود ایستاده‌اند.

وی افزود: ما رقابت تنگاتنگی با جبهه استكبار داریم و ‌این رقابت هر سال شدیدتر شده است و در این عرصه نیز هم دشمن و هم ملت حساب كار خود كرده است و آن اینكه ملت ایران همواره محكم و مقاوم‌تر از قبل بر روی اهداف و آرمان‌های انقلاب خود ایستاده است.

زارعی تأكید كرد كه ملت ایران هر سال با اراده‌ قوی‌تر از سال قبل به صحنه‌های دفاع از انقلاب می‌آیند و فتنه‌های دشمنان و مستكبران را یكی پش از دیگری خنثی می‌كنند.

وی با اشاره اغتشاشات اخیر ادامه داد: اخیراً در آشوب‌های خیابانی كه رخ داد آمریكایی‌ها و دشمنان ما بلافاصله موضع گرفتند اما سه روز بعد این اغتشاشات جمع شد لذا اكنون آمریكا و دشمنان ما مستأصل و درمانده شده‌اند، هر جایی كه برای مقابله با ملت و انقلاب ایران پا گذاشتند، شكست خوردند چه در منطقه چه در جنگ‌های نیابتی و چه ورود به كشور و در مسائل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ایجاد ناامنی همه جا شكست خوردند و ملت ایران هم آهن آب دیده شده و مقاوم شدند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با یادآوری این نكته كه امروز آمریكا، آمریكای قبل نیست و هیمنه آن شكسته شده است، گفت: آمریكایی‌ها می‌خواستند در برهه‌های مختلف ملت ایران را بخرند اما نتوانستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: