گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
با صدور پیامی؛
سرهنگ رستمی در پیامی از مردم ولایتمدار شهرستان سپیدان به خاطر حضور پرشور در راهپیمایی سراسری 22 بهمن تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سرهنگ رستمی فرمانده سپاه سپیدان در پی حضور حماسی و کم نظیر مردم ولایتمدار شهرستان سپیدان در یوم الله 22 بهمن ماه پیام تشکری را به شرح ذیل صادر کردند:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ

حضور مقتدرانه و پرشکوه آحاد مردم شریف و ولایت مدار ایران اسلامی بویژه مردم متدین و انقلابی شهرستان سپیدان در راهپیمایی غرور آفرین و عزت بخش یوم الله 22بهمن ماه، بار دیگر نشان داد که این امت آزادی خواه و استقلال طلب همواره با ایستادگی و مقاومت سلحشورانه خویش تا پای جان به آرمان‌ها و فضایل ناب انقلاب اسلامی پایبند بوده و نه تنها گذشته ایام موجب شکاف میان نسل‌های مختلف می‌گردد بلکه ارزش‌های والای ولایت، روح و جان گذشتگان و آیندگان را مسخّر افکار آسمانی پیر و مراد جماران و سید خراسان نموده است.

این شکوه حضور که پر خروش‌تر از سنوات قبل بود اثبات نمود که این ملت آزاد بوده و این آمریکای مستکبر است که دستانش بسته است. این شیطان بزرگ است که با ضربه متقابل ملت ایران، در منجلاب گیر کرده و به اضمحلال نهایی‌اش و تحقق شعار پر شور «مرگ بر آمریکا» نزدیک نزدیک شده است.

مردم فهیم، قدرشناس و سلحشور سپیدان، خدای متعال را شاکر و سپاسگزاریم که امروز در شهر اردکان، هماشهر، بیضا و روستاهای بزرگ و کوچک همانند همه سنوات سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر با حضور حماسی و غیرتمندانه در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن، حمایت جانانه خود را از نظام جمهوری اسلامی و ارزش های انقلاب به رخ جهانیان کشیدید.

نظامی که یکایک مسئولان آن مستقیم یا با واسطه، منتخب آحاد مردم محسوب می شوند و به فرموده حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، خادم مردم یعنی همان ولی نعمتان خویش هستند.

حضور سراسر شور و شعور شما مردم انقلابی در ویژه برنامه های دهه فجر امسال به خصوص راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن 22بهمن بار دیگر نمایشی بود از اتحاد و همدلی آحاد ایرانیان برای ایستادگی در برابر توطئه ها و زیاده خواهی استکبار جهانی و اعلام حمایت از نظام اسلامی و بی شک، این حضور همدلانه و از سر احساس مسئولیت شما مردم قدرشناس، وظیفه ما مسئولان در خدمتگزاری بی منت به اقشار گوناگون و هموارتر کردن مسیر سعادت و بهروزی ملت در سایه تعالیم انسان ساز اسلام و شعار همیشه پاینده استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سنگین تر می کند.

با تقدیر و تشکر از حضور پرشور وحماسی شما مردم شریف و ولایتمدار سپیدان که نشان از بصیرت و موقعیت شناسی دارد، به طور حتم پیمودن این راه دشوار و پاسخگویی به مطالبات و خواسته های بحق مردمی و تحقق اهداف نظام و افق چشم انداز ایران اسلامی، به تداوم و تقویت حمایت های عمومی، همچنین نقد منصفانه و مشفقانه عملکرد مسئولان نیازمند است.
امید آنکه در ایفای این وظایف سنگین، دعای خیرتان بدرقه راه مسئولان باشد.

سرهنگ دوم پاسدار روح الله رستمی
 
شامگاه یکشنبه مورخ 96/11/22

نام:
ایمیل:
* نظر: