چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۱۸:۴۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۱۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
کانون بسیج مهندسین کازرون با انتشار بیانیه ای به مناسبت 22 بهمن از آحاد مردم وفادار و انقلابی برای حضور آگاهانه و پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

بحول قوه الهی، حضور مردم درراهپیمایی ٢٢ بهمن امسال از همیشه گرمتر و پر شورتر خواهد بود و همه خواهند آمد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

دهه فجر و یوم الله ٢٢ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است، در این روزهای عزیز ملت ایران با رهبری داهیانه زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) طومار ٢٥٠٠ ساله رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند. امروز پرچمدار و سکاندار انقلاب، بزرگ‌مردی خردمند و مردی از تبار عارفان و سالکان الی الله است که با توکل بر خدا و اتکاء به نفس مثال زدنی و تأکید بر تبعیت از منویات امام خمینی(ره) و پاسداری از ارزش‌های اسلامی، کشتی انقلاب را در میان امواج و تلاطم راهبری می‌کند. ملت رشید و صبوری که با چهار دهه جهاد و چهار دهه مقاومت و تبعیت محض از ولایت فقیه در حمایت از مظلوم، ظلم‌ستیزی و مبارزه با استبداد و استکبار را آموختند و با استعانت از زیرساخت‌های انقلابی و جهادی، الگویی اسلامی ایرانی از پیشرفت را در عرصه های مختلف محقق ساختند. انقلابی با این همه دستاورد و تأثیرگذاری و تحول آفرینی بدون تردید با دشمنی های روز افزون و کینه ها و خشم های پیدا و پنهان روبرو است و نزدیک به نیم قرن است که جمهوری اسلامی ایران در بزرگ ترین جدال تاریخی و کشمکش حق و باطل قرار گرفته است و به لطف و عنایت خداوند متعال علی رغم همه فراز و فرودها، تلخی و شیرینی ها، پیروزی و شکست ها، امروز سربلندتر، مقتدرتر و تأثیرگذارتر از هرزمان دیگر به راه خود ادامه می دهد.

کانون بسیج مهندسین کازرون ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقامی که با ایثار و از خودگذشتگی خود پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم زدند با اعلام حضور در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن از آحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی جهت شرکت در این حضور الهی و آرمانی که بدون شک دشمن شکن و نمایش وحدت و یگانگی ملت ایران است دعوت بعمل می‌آورد.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: