جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۵:۰۹
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۱۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
جشن تماشایی ملت برای آغاز چهل سالگی انقلاب تمام جهانیان را نظاره گر کرد.

به گزارش بسیج مهندسین فارس ،40 سال است که بهمن برای مردم این کشور یادآور  امید و شادی است.

40 سال است  که مردم بهاررا در زمستان جشن می گیرند و برای حضور در کنار هم و فریاد بر سر دشمنان این مرز و بوم سر از پا نمی شناسند.

امسال هم در طلیعه فجر انقلاب اسلامی، راهپیمایی باشکوه مردم همیشه در صحنه برگزار شد.

پیر و جوان، زن و مرد، پا به پای هم قدم هایشان را محکم و استوار بر می داشتند و مشت های گره کرده شان را که با فریادهای محکمشان همراه بود را نثار بدخواهان این اتقلاب می کردند تا جهانیان ببینند این ایستادگی و این درخت تناور را چگونه حامی نظام و انقلابشان است با وجود سختیها و دلتنگیهایش.

این همه همنوایی و وحدت، هر بیننده ای را به وجد می آورده؛ عکس های ثبت شده همگی اسنادی برای آیندگان و مهر تاییدی بر کلماتی که نگاشته می شوند خواهد بود.

جهانیان باید بدانند  در این سرزمین مردمانی به امامت سیدی از نسل فاطمه زهرا(س) روبروی باطل ایستادند، خون دادند و پیروزیشان همراه با مقاومت هر روزی را جشن گرفتند.

جشن تماشایی ملت برای آغاز چهل سالگی انقلاب تمام جهانیان را نظاره گر کرد و رسانه های دوست و دشمن را به این مرز و خاک کشانده است؛ همه اتفاق نظر دارند که این انقلاب ازآن ملت است و شادی اش را هم خودشان جشن می گیرند.

 حضور دوباره مردم نه تنها مهر تاییدی بر عملکرد مسئولان فاسد و اختلاس گران نیست بلکه ملت خواستار شفافیت و عزل فاسدانی هستند که با عملکرد منفی و فاسد خود سعی دارند بر نظام لطمه بزنند و مردم را به ورطه ناامیدی بکشانند.

بهتر است مسئولان نیز از ایستادگی چهل ساله مردم شرم کنند؛ این کشور با عمل انقلابی مشکلات را پشت سر می گذارد وگرنه همه حرف زدن را آموخته اند لذا مدیرانی که با رای همین مردم صاحب منصب و قدرت شده اند باید در میدان عمل، مردانه کار کنند تا بیش از این مدیون شهدا و مردم نباشند.

با توجه به شعارهای جشن سالگرد 22 بهمن، ملت خواستار بر سر کار آمدن مدیرانی جهادی بودند، مدیری که از افراد بی بضاعت مطلع باشد و حالشان را بفهمد نه کسی که سفرهای خانوادگی و تفریحی اش اروپا کمتر نباشد و تجملات، اصلی جدا نشدنی از زندگی اش باشد در حالی که مردمانی در همین مرز و بوم تنها به فکر سیر کردن شکمشان هستند .

یا حق

نام:
ایمیل:
* نظر: