جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۰۴:۳۶
کد خبر: ۱۱۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۴
جانشین سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس خبرداد:
جانشین سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در شیراز خبر داد.
حسین پناهی در گفت و گو با بسیج علمی پژوهشی فارس از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری  استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره  بمناسبت دهه مبارک فجر در ۲۵ بهمن در دانشکده فنی مهندسی باهنر شیراز  برگزار می‌شود

وی هدف از برگزاری این جشنواره تجلیل از نخبگان علمی اقشار و  شناسایی، حمایت از مخترعان و مبتکران در سطوح مختلف دانست و افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این جشنواره بهره‌گیری از ظرفیت فعالان عرصه تولید علم در استان است.

جانشین سازمان بسیج علمی و پژوهشی فارس تصریح کرد: این جشنواره ویژه سطوح دانش‌آموزی، دانشجویی، متخصصان و اساتید و در حوزه‌های علوم پایه، فنی، کشاورزی، پزشکی و علوم انسانی برگزار می‌شود.

پناهی با اشاره به ایجاد نمایشگاه اختراعات و ابتکارات ایرانی در کنار سالن همایش ملاک انتخاب ایده‌های برتر در این جشنواره گفت: مبنای انتخاب براساس نوآوری و جنبه کاربردی طرح است، هر میزان که طرح کاربردی و نوآورانه‌تر باشد به عنوان طرح‌ برتر برگزیده می‌شود.

وی افزود : تاکنون تعداد ۷۰ طرح صنعتی و نیمه صنعتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و از طرح های برتر تجلیل به عمل می‌آید.

جانشین سازمان بسیج علمی و پژوهشی  فارس تصریح کرد: طرح‌هایی از سوی داوران مورد قبول قرار می‌گیرند که کاربردی باشند و منتخبان طرح‌های برتر این جشنواره در سازمان علمی پژوهشی بسیج کشور ثبت و در قالب نمایشگاه به دستگاه‌های اجرایی معرفی می‌شوند.
برچسب ها: بسیج علمی فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: