آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ دوم پاسدار افشاریان در جلسه ستاد دانشجویی راهیان نور گفت: حضور اساتید و مسئولان دانشگاه در اردوی راهیان نور موجب دلگرمی دانشجویان می شود.

به گزارش تنویر، سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در این نشست با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: مقام معظم رهبری تأکید بسیار زیادی بر گسترش و توسعه اردوهای راهیان نور دارند و همواره از این کار حمایت کرده اند.

افشاریان با تأکید بر اثرگذاری فوق العاده اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: نگاه ما در اردوی راهیان نور نباید یک نگاه صرفاً اداری باشد بلکه باید با نگاه ویژه، شرایط حضور حداکثر دانشجویان در این برنامه را فراهم کنیم.

وی با اشاره به حضور همه دانشگاهیان گفت: حضور اساتید و مسئولان دانشگاه در اردوی راهیان نور هم می تواند موجب دلگرمی دانشجویان شود و هم برای خود اساتید می توان اثرگذار باشد

حضور اساتید در راهیان نور موجب دلگرمی دانشجویان می شود.

محسن رحمانی مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کازرون نیز در این نشست اظهار داشت: بهترین راه مقابله با جنگ نرم در فضای دانشگاه ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت است که به جرأت می توان بهترین مصداق آن را اردوهای راهیان نور دانشجویی نامید.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته اردوهای راهیان نور دانشجویی امسال چهار روزه بوده و دانشجویان برادر در تاریخ هفدهم اسفندماه و خواهران در تاریخ بیستم اسفندماه در قالب کاروان های «از دانشگاه تا دانشگاه» به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی با بیان اینکه از روسای دانشگاه ها خواست، ستاد پشتیبانی راهیان نور دانشگاهی را که به منظور برنامه ریزی، هماهنگی و حمایت از برگزاری اردوی راهیان نور دانشگاه با مسئولیت رئیس دانشگاه، دبیری بسیج دانشجویی و عضویت مسئول نهاد مقام معظم رهبری و معاون فرهنگی تشکیل می شود را هر چه زودتر راه اندازی نمایند.

رحمانی تأکید کرد: می بایست از ظرفیت همه تشکل های دانشجویی، کانون های فرهنگی هیئت های مذهبی و انجمن های علمی موجود در دانشگاهها جهت حضور در اردوی راهیان نور استفاده کرد.

در این جلسه رؤسای دانشگا¬ه¬ها قول دادند مساعدت لازم برای اعزام زمیه اعزام به اردوی راهیان نور را فراهم کنند.

در پایان این نشست، حکم مسئولیت رئیس ستاد راهیان نور دانشجویی شهرستان کازرون توسط فرمانده ناحیه مقاومت تقدیم دکتر جمال الدین الوانی رئیس دانشگاه آزاد کازرون به عنوان رئیس بزرگ ترین دانشگاه این شهرستان شد.

در بخشی از این حکم که به امضای فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون رسیده است این حکم آمده است: با عنایت به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ضرورت اهتمام ویژه در این امر خطیر و گرانسنگ در فضای دانشگاه بدین وسلیه شما که خود از یادگاران دفاع مقدس هستید به عنوان «رئیس ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور دانشجویی شهرستان کازرون» منصوب می شوید. امید است با همافزایی، هماهنگی و پشتیبانی از اردوهای راهیان نور دانشجویی و با استفاده از ظرفیت دانشگاههای شهرستان، زمینه اعزام حتی الامکان 5% از دانشجویان شهرستان را به این اردوی معنوی فراهم کنید.

همچنین مسئول دفتر بسیج دانشجویی حکم مسئولیت خود را به عنوان «دبیر ستاد راهیان نور دانشجویی شهرستان» از دست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون دریافت کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: