گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
در سالروز عملیات غرور آفرین والفجر8 برگزار گردید؛
گردهمایی کارکنان سپاه سپیدان با هدف گرامیداشت ۲۰ بهمن سالروز عملیات غرور آفرین والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در سپاه، در نمازخانه ناحیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، در این مراسم سرهنگ روح الله رستمی فرمانده ناحیه طی سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به فلسفه نامگذاری بیست بهمن به روز حفاظت اطلاعات در سپاه، تصریح کرد: بیست بهمن سالروز عملیات غرور آفرین والفجر
۸ است که در این عملیات بزرگ به علت رعایت اصول حفاظتی دشمن غافلگیر شد و این پیروزی عظیم و باور نکردنی به دست آمد.

فرمانده سپاه سپیدان با مقایسه دو عملیات والفجر مقدماتی و والفجر ۸ ،گفت: اساسی ترین عامل موفقیت عملیات والفجر ۸ رعایت اصول حفاظتی بود.

سرهنگ رستمی حفاظت گفتار، رفتار، حیطه بندی، اختفاء و پوشش را از جمله اصول حفاظتی خواند و اظهار داشت: در صورت اطلاع دشمن از موقعیت و وضعیت ما پیروزی ما با زحمت و تلفات فراوانی همراه می شد .

رستمی افزود: دشمن امروز تجهیزات و امکاناتی را در سطح دنیا توزیع کرده که به وسیله آنها از جمله تلفن همراه، اینترنت .... بهره برداری اطلاعاتی می کند و این هشداری است که کلیه کارکنان باید در استفاده از وسایل ارتباطی به هنگام مبادله اطلاعات، مراقبت های لازم را بکند.

فرمانده سپاه سپیدان در پایان تاکید کرد: کلیه عزیزانی که در سپاه هستند اعم از پاسدار و سرباز باید توجه داشته باشند که همواره مورد توجه دشمن هستند و باید با رعایت کامل مسائل حفاظتی دشمن را در دسترسی به اهداف خود مأیوس کنند.

در ادامه برنامه کلیپ هایی در زمینه نفوذ و جنگ نرم برای آگاه سازی کارکنان پخش گردید.

برنامه فوق با اهداء جوایز به نفرات برتر مسابقه حفاظتی و اهداء تقدیر نامه به پاس زحمات کارکنان حفاظت اطلاعات سپاه سپیدان پایان یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر: