آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ دوم پاسدار افشاریان گفت: انقلاب از سال آینده چهل ساله است و چهل عدد تکامل است ما در آستانه تکامل انقلاب هستیم.

به گزارش تنویر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در نشست بصیرتی که در سکیل ترکیبی کازرون به مناسبت دهه فجر برگزار شده بود ضمن اشاره به چهل سالگی انقلاب گفت: انقلاب از سال آینده چهل ساله است و چهل عدد تکامل است ما در آستانه تکامل انقلاب هستیم.

انقلاب ما در آستانه تکامل است

سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان ضمن بر شمردن فتنه ها انقلاب بیان کرد: ما فتنه های چون دولت موقت بازرگانان، بنی صدر، فتنه78 و 88 ریاست جمهوری که همگی سیاسی است را پشت سر گذاشتیم و امروز که به فتنه اقتصادی دامن می زنند به حول قوه الهی از آن نیز عبور خواهیم کرد.

انقلاب ما در آستانه تکامل است

وی با تشریح فتنه اقتصادی تصریح کرد: فتنه اخیر که اقتصادی بود تفاوت زیاذی با فتنه های قبل داشت آن هم این بود که این فتنه لیدر خاصی نداشت و قشر پایین دست جامعه را هدف گرفته بود.

این مقام مسئول با بر شمردن تفاوت های رژیم پهلوی و دوران انقلاب گفت: پهلوی ساختار حکومتی شاهنشاهی، دیکتاتوری، قدرت سیاسی در دست شاه و مجلس فرمایشی بود و قوای مستقل وجودنداشت .

افشاریان در پایان گفت: در انقلاب اسلامی ایران دین، مردم، رهبری، هرکدام جایگاه خودش را دارد اولین اقدام امام(ره) همه پرسی بود که 2/98درصد رای به نظام رای دادند و این نشانه مردم سالاری است و ما اکنون سه قوه داریم که مستقل از دیگری عمل می کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: