گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه‌های فجر انقلاب در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس مصطفی اژدری، رئیس  این سازمان، با بیان اینكه نخستین جشنواره رسانه‌های فجر انقلاب اسلامی در دهه فجر سال گذشته فراخوان خود را اعلام كرد، گفت: در این راستا ۴۰۰ اثر از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان فارس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

معرفی ۱۵ اثر برگزیده
وی با بیان اینكه بعد از انجام داوری‌های تخصصی نهایتاً ۱۵ اثر به عنوان اثرات برگزیده انتخاب شدند، افزود: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره بناست در روز یكشنبه، ۲۹ بهمن‌ماه جاری در شیراز برگزار شود.

شمیم خوشبوی لاله‌های گمنام در مراسم اختتامیه
اژدری ساعت برگزاری این مراسم را ۹:۳۰ تا ۱۲ و مكان آن را تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس اعلام كرد و گفت:‌ با توجه به حضور شهدای گمنام در این روز، به یاری خدا ما در این مراسم از فیض حضور این لاله‌های خوشنام بهره خواهیم برد.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینكه این جشنواره در ۵ محور برگزار شده است، گفت: خدمات متقابل انقلاب اسلامی و ایران، انقلاب اسلامی و مردم، انقلاب اسلامی و رسانه، انقلاب اسلامی مقاومت و بیداری و انقلاب اسلامی و بازخوردها و بازتاب‌های جهانی به عنوان محورهای این همایش انتخاب شده‌ بودند ضمن اینكه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل هم به عنوان موضوع ویژه اعلام شده بود.
وی همچنین به بخش‌های  این جشنواره اشاره كرد و افزود:‌ این جشنواره در بخش‌های سرمقاله، یادداشت و مقاله، گزارش خبری، مصاحبه، خبر، صفحه‌آرایی، گزارش تصویری و کاریکاتور برگزار شده است كه برگزیدگان آن‌ها را معرفی خواهند شد.


برچسب ها: بسیج رسانه فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: