شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۱۳:۴۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
سرهنگ توکل گفت: جمعیتی نزدیک به ۱۸ هزار نفر از مردم مناطق محروم سیمکان و روستاهای محروم شهر میمند از خدمات این بیمارستان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا توکل، فرمانده سپاه شهرستان جهرم پیش از ظهر امروز در حاشیه راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در سیمکان جهرم در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در جهت خدمات‌دهی به مناطق محروم و کم‌برخوردار در زمینه پزشکی و بهداشت و درمان، بیمارستان صحرایی در بخش سیمکان این شهرستان برپا شده است، اظهار داشت: این بیمارستان صحرایی به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس و جهرم، نماینده مجلس، فرمانداری ویژه، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر و برخی دیگر از ارگان‌های خدمت‌رسان جهرم، به مدت ۳ روز در شهر دوزه بخش سیمکان خدمات درمانی به مردم ارائه می‌دهد.

فرمانده بسیج سپاه جهرم افزود: جمعیتی نزدیک به ۱۸ هزار نفر از مردم مناطق محروم سیمکان و روستاهای محروم شهر میمند از خدمات این بیمارستان بهره‌مند می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز با بیان اینکه این بیمارستان مجهز به وسایل جراحی و ترمیمی است، گفت: در این بیمارستان خدمات تخصصی با حضور پزشکان متخصص و کادر پرستاری از جمله داخلی، اطفال، زنان و زایمان، کلیه و مجاری ادراری، قلب و عروق، گوش، حلق و بینی، چشم، جراحی عمومی، داخلی، بیهوشی و دندانپزشکی و پزشک عمومی به مردم ارائه می‌شود.

محمد رحمانیان با بیان اینکه خدمات ارائه شده در این بیمارستان رایگان است، افزود: تمامی خدمات از جمله ویزیت پزشکان، تجویز و تحویل دارو، تزریقات، پانسمان و اعمال سرپایی که در این بیمارستان صحرایی به مردم محروم منطقه ارائه می‌شود رایگان بوده هیچ گونه وجهی از  مراجعه‌کننده‌گان دریافت نمی‌شود.



نام:
ایمیل:
* نظر: