کد خبر: ۱۱۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
مسئول تربیت بدنی ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) :
مسابقات فوتسال جام شهید شیر علی سلطانی ویژه دهه فجر با حضور 24 تیم به میزبانی ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز برگزار شد.
به گزار ش روابط عمومی سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا....(ص) شیراز فینال مسابقات جام دهه فجر در سالن شهید اکبر عبدا... نژاد شهرک گلستان برگزار  و تیم شهدای گمنام با برتری مقابل تیم وحدت جام قهرمانی را کسب کرد.

در این دوره از مسابقات تیم شهدای گمنام با بازیکنان خود شامل محمد توکلی،مصطفی رحمانی ،میلاد فلامرزی،عادل ضرغامیان،رضامرادی،سیامک سعدی،مهدی راستگو،حسن هاشمی و فرید الفاف بعد از غلبه بر تیم های حاضر در جام دهه فجر در شمال غرب شیراز مقام قهرمانی راکسب نمود.

همچنین در این دوره از مسابقات تیم وحدت گلستان مقام دوم و تیم ماشین آلات نخلی از شرکت بتن سازی شیراز مقام سوم را کسب نمودند.

بازیکن اخلاق   جام دهه فجر به آقای ایمان اسلام شعار از تیم ماشین آلات نخلی رسید و آقای مصطفی رحمانی از تیم قهرمان شهدای گمنام با زدن 17گل آقای گل این دوره از مسابقات شناخته شد و از مسئولان و داوران برگزاری مسابقات  شامل برادران حسینی،براتی و کتوئی تجلیل به عمل آمد.

 سروان پاسدار یاسر فولادی مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز در اختتامیه این بازی ها  از همه بازیکنان و سرمربی تیم ها  که از ابتدای دهه مبارک فجر همکاری  لازم را با مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام دهه فجر داشتند تقدیر و تشکر نمود.
وی  هدف از برگزاری این دوره مسابقات را ترویج فرهنگ ورزش های  انقلاب و عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای توصیه های ایشان به ورزش خصوصا برای جوانان دانست.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: