گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
صبح امروز صورت گرفت؛
بسیج ادارات، اصناف و کارگری سپیدان در اقدامی جهادی با حضور در حاشیه جاده سپیدان شیراز، اقدام به جمع آوری زباله ها و پاکسازی مسیر نمودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان و به همت بسیج ادارات، اصناف و کارگری سپیدان جمعی از نیروهای جوان و داوطلب کارمند با هدف حفظ و صیانت از عرصه های زیست محیطی و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست،حاشیه جاده سپیدان شیراز را از زباله ها و مواد زائد پاکسازی کردند.

احمد مجیدی مسئول بسیج ادارات شهرستان سپیدان در حاشیه این برنامه به تنویر گفت: متاسفانه مساله دفع و دفن زباله در شهرستان سپیدان به صورت اصولی صورت نمی گیرد.

مجیدی عنوان کرد: در این خصوص تذکرات و انتقادات زیادی به مسئولین ذی ربط در بخش مرکزی و هماشهر داده شده و مصوباتی در کارگروه پسماند و ترافیک شهرستان صورت گرفته که تاکنون مورد بی اعتنایی قرار گرفته و بر زمین مانده است.

وی از حضور گروههای مردمی و پرسنل ادارات مختلف شهرستان در برنامه پاکسازی حاشیه جاده سپیدان-شیراز قدردانی کرد و گفت: باید فرهنگ سازی شود که مردم از ریختن زباله ها در حاشیه جاده ها و دامان طبیعت پرهیز کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم شایسته است مردم همچنان که اقدام به خانه تکانی و رفت و روب خانه و کاشانه خود می کنند به پیراستگی طبیعت نیز توجه کرده و نسبت به پاکسازی محیط زیست خود از زباله اقدام کنند.

در پایان این حرکت، زباله های جمع آوری شده توسط ماشین حمل زباله به محل دفن زباله ها انتقال داده شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: