جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۵۰:۵۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
گزارش تصویری
با نزدیک شدن به سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) بزرگترین یادمان فاطمی کشور در روستای فتح آباد شهرستان جهرم نیز شاهد بازدید علاقه مندان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام می باشد.
به گزارش تنویر جهرم، همزمان با ایام فاطمیه، بزرگترین یادمان فاطمی كشور با عنوان «یاس کبود» با هدف به تصویرکشیدن سیرتاریخی از واقعه‌ غدیرخم تا امروز و تبیین سبک زندگی علوی و فاطمی در محلی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع در روستای فتح آباد بخش خفر شهرستان جهرم برپا می باشد.

در این یادمان که به همت بسیجیان پایگاههای مقاومت شهید هاشمی نژاد و فاطمه الزهرا(س) روستای فتح آباد برپا گردیده، جلوه‌هایی نمادین از سیر تاریخی واقعه‌ی غدیرخم و مصائب حضرت زهرا(س) تا واقعه‌ عاشورا، انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس، مدافعان حرم، آرمان قدس فلسطین و مهدویت با هدف شناساندن سیره و سبک زندگی فاطمی به تصویر کشیده شده است.

گفتنی است این یادمان تا اول اسفندماه مصادف با شهادت حضرت زهرا(س)هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ آماده‌ی بازدید علاقه‌مندان و همراه با شام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) و برگزاری تشییع نمادین ایشان همراه با برنامه مرثیه سرایی و سینه زنی به اتمام می رسد.

نام:
ایمیل:
* نظر: