گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
اژدری خبر داد:
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از برگزاری نخستین جشنواره ابوذ در این استان در سال ۹۷ خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس مصطفی اژدری، رئیس این  سازمان امروز، ۲۹ بهمن ماه در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌های فجر این استان که در سالن اندیشه حوزه هنری فارس برگزار شد، گفت:‌ نخستین جشنواره رسانه‌های فجر انقلاب اسلامی فارس بهمن سال گذشته آغاز به کار کرد.

وی با یادآوری اینکه این جشنواره آثار تولیدی اصحاب رسانه‌های فارس طی تاریخ‌های بهمن ۹۴ تا بهمن ۹۵ را ۸ بخش و ۱۱ محور جمع‌آوری کرد، گفت: ۴۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرد و بعد از انجام داوری‌ها توسط اساتید تهران، نهایتاً ۱۵ اثر حائز رتبه‌های برگزیده شدند.

نیمه دوم اردیبهشت ۹۷؛ زمان آغاز به كار جشنواره ابوذر فارس
اژدری از برگزاری نخستین جشنواره ابوذر استان فارس در سال آینده خبر داد و گفت: این جشنواره را از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه
۹۷ آغاز خواهیم كرد تا بتوانیم اختتامیه آن را قبل از ۲۱ دی‌ماه، سالروز تشكیل بسیج رسانه برگزار كنیم.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در عین حال این نكته را یادآور شد كه جشنواره ابوذر چند سالی است كه در تمام استان‌های كشور اجرا می‌شود اما برای نخستین بار در استان فارس اجرا خواهد شد و آثار برگزیده استانی نیز به جشنواره كشوری راه پیدا خواهند كرد.
وی از اصحاب رسانه فارس خواست تا حتماً در جشنواره ابوذر مشاركت داشته باشند و سپس به دیگر فعالیت‌های سازمان بسیج رسانه اشاره كرد و گفت: در ماه جاری توانستیم
۱۲ كانون بسیج رسانه فارس را در سامانه بسیج ثبت كنیم.
اژدری اظهار كرد: از این
۱۲ كانون ۵ كانون در شیراز مستقر خواهد شد كه برای آن‌ها كد گرفته شده و در همین ماه آن‌ها را افتتاح خواهیم كرد تا بتوانیم كارهای خود را به صورت تخصصی انجام دهیم.

۲۰ كانون بسیج رسانه را در فارس راه‌اندازی می‌كنیم
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس یادآور شد كه
۷ كانون دیگر در شهرستان‌های استان فارس نظیر لامرد، نورآباد ممسنی، مرودشت، داراب و غیره افتتاح خواهند شد ضمن اینكه تلاش می‌كنیم برای سال آینده حداقل ۲۰ كانون در سطح استان ایجاد كنیم.
وی، برنامه‌ریزی جهت برپایی اردوی راهیان نور در اسفندماه جاری با همكاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و اردوهای جهادی را از دیگر فعالیت‌های این سازمان برشمرد و گفت: تلاش می‌كنیم تا سال آینده برنامه‌های پربار و خوبی را برای اصحاب رسانه استان فارس برگزار كنیم.
اژدری در بخش پایانی سخنان خود از اصحاب رسانه استان خواست تا تعامل و ارتباط خود را با سازمان بسیج رسانه حفظ كرده و ایده‌های جدید خود را به سازمان منتقل كنند تا بتوان نیازهای اصحاب رسانه را برطرف كرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: