آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
نخستین یادواره 82شهید مدافع حرم و امنیت استان فارس در تاریخ پنجشنبه ۳ اسفندماه در حرم مطهرشاهچراغ (ع) برگزار شود، این یادواره به همت سپاه ناحیه ثارالله شیراز برگزار می شود.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز؛نخستین یادواره 82شهید مدافع حرم و امنیت استان فارس در تاریخ پنجشنبه ۳ اسفندماه در حرم مطهرشاهچراغ (ع) برگزار شود، این یادواره به همت سپاه ناحیه ثارالله شیراز و سرهنگ زارعی دبیر یادواره می باشد.

 مسؤول اطلاع‌رسانی یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت فارس دراین باره اظهار داشت: در راستای تبیین رشادت‌های مدافعان حرم و امنیت فارس، کمیته اطلاع‌رسانی یادواره شهدا از یک ماه گذشته با همکاری صداوسیمای مرکز فارس، رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها اقدام به اطلاع‌رسانی از نحوه چگونگی و اهداف برپایی یادواره کرده است.

ابوذر اسدی با اشاره اینکه برگزاری گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم و امنیت فارس فرصتی مناسب برای شناسایی مجاهدانی است که با اخلاص و پیروی از ولایت و رهبری در مبارزه با جبهه تکفیری جان خود را تقدیم اسلام کرده‌اند، افزود: شهدای مدافع حرم نسل‌های جوان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و رزمندگان دوران دفاع مقدس همانند شهید عبدالله اسکندری با بصیرت و آگاهی به مقابله با کافران تکفیری بر خواستند.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر 82 تن از شهدای مدافعان حرم و امنیت فارس که شناسایی شده‌اند از قشر جوان بودند که طی سال‌های گذشته تاکنون برای امنیت کشور و دفاع از حریم ولایت به شهادت رسیده‌اند.

گفتنی است بزودی جزئیات مراسم نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت فارس اطلاع رسانی می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: