آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
فرمانده سپاه فجر استان فارس در یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت فارس
سردار غیاثی با بیان اینکه امروز ایران لنگرگاه منطقه و برقرارکننده تعادل در جهان اسلام است، گفت: پیشرفت‌های کشور به برکت رهبر انقلاب است.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز؛ فرمانده سپاه فجر در یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت فارس که به همت سپاه ناحیه ثارالله شیراز برگزارشد، با بیان اینکه شهادت یک جریان توقف‌ناپذیر و بخشی از فرهنگ ما است، گفت: تاریخ در حال تکرار شدن است و امروز حرم زینب (س) محلی برای پرورش جوانان مقاومی شده است که مقدمات ظهور را فراهم می‌کنند تا نهضت جهانی مهدی فاطمه را برپا کنند.

وی با بیان اینکه امروز نقش مدافعان حرم، نقش بی‌بدیلی است، افزود: شهدای مدافع حرم که با زمان‌شناسی خود، راه سعادت را پیدا کردند به‌ویژه امروز که تمام لشکر باطل در جنگ‌های نیابتی در منطقه حضور دارند و اگر رشادت شهدای مدافع حرم نبود، قدرتشان روزبه‌روز بیشتر می‌شد.

غیاثی با بیان اینکه امروز گروه‌های تکفیری و تروریستی که زائیده آمریکا و صهیونیست‌ها هستند اهداف شومی را دنبال می‌کنند و دشمنی با اهل‌بیت (ع) و اسلام را در دستور کار خود قرار داده‌اند، تصریح کرد: جان‌فشانی مدافعان حرم شرایط منطقه را عوض کرده و آرامش امروز ما مدیون آن‌ها است.

وی با بیان اینکه داعش امروز از بین رفته اما تفکر آنان همچنان باقی است و باید کاملاً هوشیار بود، گفت: مقام معظم رهبری پرچم مقاومت را دست گرفته و باوجود ایشان امنیت و آرامش در کشور حاکم شده و یاران ولایت نیز در کنارشان صف کشیده‌اند، امروز مگر کسی می‌تواند اقتدار و شکوه رهبری را در جای‌جای دنیا نادیده بگیرد.

غیاثی با عنوان اینکه امروز ایران لنگرگاه منطقه و برقرارکننده تعادل در جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های کشور به برکت رهبر انقلاب است، رهبری که متصل به وحی و رهنمودهای الهی است.

وی با بیان اینکه امروز همه‌چیز در کنترل نظام است گرچه آسیب‌هایی نیز وجود دارد که باید سریعاً برطرف شود، افزود: کشور در انسجام کامل است و پناهگاه بزرگ معنوی همچون مقام عظمای ولایت دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: