آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
سرهنگ زارعی در یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت فارس مطرح کرد:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با اشاره به چرايي تقويت جبهه مقاومت و حضور در اين كارزار بيان كرد: شايد ابهاماتي در ذهن نوجوانان و جوانان باشد كه چرا پس از چهار دهه از انقلاب همچنان شهيد تقديم مي شود؟
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز؛نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، مردم و مسئولان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به همت سپاه ناحیه ثارالله شیراز برگزار شد.

دبير نخستین يادواره شهداي مدافع حرم و امنيت استان فارس پنجشنبه سوم اسفند در این مراسم با تأكيد بر اينكه تجليل از شهدا نبايد منحصر به قشر و گروه خاصي شود، خاطرنشان كرد: با همدلي و اتحاد بايد راه شهدا ميان همه اقشار و اصناف تداوم يابد .

سرهنگ پاسدار موسی زارعي هدف از برگزاري اين يادواره را تقدير و تجليل از خانواده شهداي مدافع حرم و شهداي عرصه امنيت و امداد عنوان کرد.

وی با اشاره به چرايي تقويت جبهه مقاومت و حضور در اين كارزار در شرايط فعلي نظام و انقلاب، بيان كرد: شايد ابهاماتي در ذهن نوجوانان و جوانان باشد كه چرا پس از چهار دهه از انقلاب همچنان شهيد تقديم مي شود؟ كه بايد گفت از ابتداي انقلاب شهيد فهميده ها و حججي ها براي حفظ اسلام جان خود را تقديم كرده اند و امروز جاي تعجب ندارد. اگر منتظر باشيم درهاي ديگري از عرصه خدمت به اسلام و انقلاب گشوده خواهد شد .

دبير يادواره شهداي مدافع حرم و امنيت استان فارس خاطرنشان كرد: در راستاي برگزاري اين يادواره از ابتداي امسال تاكنون نشست هاي بصيرتي، ميزگردها، كرسي هاي آزاد انديشي، مسابقات ورزشي و فرهنگي، سمينارهاي متعدد و پيش يادواره هايي در دستور كار قرار گرفت

نام:
ایمیل:
* نظر: