آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
فرمانده سپاه فجر:
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه برخی از اقداماتی که در حوزه هنر در سطح استان از سوی برخی از دستگاه‌ها اجرا می‌شوند زیبنده حرم سوم اهل بیت(ع) نیست، تأکید کرد که جهت استمرار برنامه‌های هنری اسلامی تلاش خواهیم کرد.
سردار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس شامگاه پنج‌شنبه، ۳ اسفندماه در حاشیه اکران نمایش چند رسانه‌ای «خاتون آب و آیینه» در شیراز گفت: اعتقاد ما این است که یکی از برجستگی‌های استان فارس و شهر شیراز حوزه هنر است.

وی افزود: متأسفانه مشاهده می‌کنیم برخی از اقداماتی که در حوزه هنر در سطح استان از طرفی برخی از دستگاه‌ها انجام می‌شود، زیبنده حرم سوم اهل بیت(ع) نیست، لذا ما پیش‌بینی کردیم در طول سال برنامه‌هایی را اجرا کنیم که هم فاخر و هم شأن مردم ولایت‌مدار را دارا باشد.

غیاثی ادامه داد: در این راستا در اوایل سال جاری نمایش چند رسانه «فصل شیدایی» را پیش‌بینی کردیم که حدود ۱۵۰ هزار نفر در ۱۳ شب برای تماشای این نمایش حضور پیدا کردند و اکنون نیز نمایش «خاتون آب و آیینه» مرتبط با حضرت زهرا(س) پیش‌بینی کردیم.

فرمانده سپاه فجر فارس استقبال از نمایش «خاتون آب و آیینه» بسیار خوب توصیف کرد و گفت: ما این برنامه‌ها را همواره با همین هدف در جهت ترویج و توسعه فرهنگ فاطمی و ارزش‌های اسلامی استمرار خواهیم داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: