چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۵۵:۰۵
آخرین اخبار
گزارش
حضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
روابط عمومی و تبلیغات
boletحضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
اسفندیار احمدی نژاد
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
روابط عمومی و تبلیغات
boletجلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
اسفندیار احمدی نژاد
یادداشت و گفتگو
شهدای شاخص سال 1399
فرهنگی هنری ناحیه پاسارگاد:
boletشهدای شاخص سال 1399
شهید شاخص سال 1401
boletشهید سعید جعفری
شهید امین بهاری سعدی
یاد شهدا با ذکر صلوات شهید امین بهاری سعدی
boletشهید امین بهاری سعدی
کد خبر: ۱۱۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
حجت الاسلام پردل امام جمعه بخش پاسارگاد
حجت الاسلام پردل امام جمعه بخش پاسارگاد در خطبه های نماز جمعه این بخش به مناسبت اولین سالگرد شهدای گمنام پاسارگاد گفت: شهید، چیز عظیم و حقیقت شگفت آوری است گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. وی افزود رنج سی ساله امام سجّاد (ع) و رنج چندین ساله حضرت زینب کبری (س) از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه (ع) تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه ای داریم وی گفت:نگذارید غبارهای فراموشی روی این خاطره های گرامی را بگیرد ویاد شهیدان نباید در جامعه ی ما از ذهنیتها خارج شود. امام جمعه بخش پاسارگاد در خصوص جمع آوری عکس شهدا در سطح شهرشیراز اشاره کردوگفت:متاسفانه باخبر شدیم که در شهر شیراز که سومین حرم اهل بیت ع است و استان شهید پرور است بنر و عکس شهدا را جمع آوری شده است، کسانی که این کار را انجام دادند باید مواخذه شوند و شهرداری شیراز دلیل این کار را به اطلاع مردم شهید پرور استان برساند حجت الاسلام پردل جلسات بزرگداشت شهدا را، ادامه ی حرکت جهادی و ادامه ی شهادت دانست واز حضور مردم بخش و مسئولین که در مراسم یادواره شهدای گمنام شرکت کردند قدردانی کرد.

امام جمعه بخش پاسارگادبه مناسبت روز ملى حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان  و سال «اقتصاد مقاومتى؛ تولید، اشتغال» اشاره کردوگفت: همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند((آن چیزی که در اقتصاد مقاومتى اولویت دارد؛ اول رونق توليد داخلی و منع واردات و قاچاق است ))
لذا  مسأله اصلى كشور؛  مسئله اقتصاد است همه‌ى مسؤولين و مطّلعين و آگاهان و آحاد مردم شايد معتقدند كه امروز يكى از مسائل اصلى كشور، مسأله اقتصاد كشور است. براى اصلاح اقتصاد كشور چه‌كار بايد كرد؟ يك راه تكيه به مردم است؛ (يعنى) اقتصاد مقاومتى ،اقتصاد مقاومتى را مسؤولان محترم جدّى بگيرند، به زبان اكتفا نكنند؛ اقتصاد مقاومتى با واردات بى‌رويّه نمى‌سازد، با ضعف توليد نمى‌سازد؛ توليد داخلى را قوى كنند. ادارات حكومتى و دولتى، محصول داخلى را بر محصول خارجىِ مشابه ترجيح بدهند. يك خريدار مهمّ بازار، دستگاه‌هاى دولتى هستند كه همه‌چيز مى‌خرند، همه‌چيز لازم دارند؛ آنچه توليد داخلى است، آن‌را ترجيح بدهند.
حجت الاسلام پردل به حادثه سقوط هواپیمای آسمان وجان باختن جمعی از هموطنانمان اشاره کردوگفت: جا دارد این مصیبت بزرگ را به مردم ایران رهبر معظم انقلاب و خانواده های داغ دیده تسلیت عرض کنم وی افزودمتاسفانه هر از چند گاهی شاهد اتفاقات ناگوار در کشور هستیم که قلب همه مردم را به درد می آورد چهلم شهدای حادثه کشتی سانچی تمام نشده سقوط هواپیمای تهران یاسوج را خبردار شدیم  این تمام نشده حادثه خیابان پاسداران تهران و شهادت چند نفر از نیروهای انتظامی را مشاهده کردیم که جا دارد از حضور با اقتدار و هوشمندانه نیروی انتظامی در این زمینه تقدیر و تشکر کنم
حجت الاسلام پردل گفت:مسئولین مربوط باید پاسخگو باشند حادثه قطار ،حادثه اتوبوس ،حادثه پلاسکو،حادثه ذغال سنگ ،حادثه کشتی سانچی ،حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج ،حادثه خیابان پاسداران تهران و حوادث دیگر این حوادث خیلی دردناک است مصیبت بزرگی است


نام:
ایمیل:
* نظر: