چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۰:۳۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
تنویر جهرم خبر داد:
مسابقات فوتسال کارکنان دولت در جهرم، با حضور دو تیم از پاسداران سپاه و تیپ نیرو مخصوص المهدی(عج) در فینال، به ایستگاه آخر رسید.
به گزارش تنویر جهرم، مسابقات فوتسال کارکنان دولت که به مناسبت بزرگداشت دهه ی فجر انقلاب اسلامی با شرکت 14 تیم از ادارات، نهادها و ارگانهای نظامی شهرستان، همزمان با دهه فجر آغاز شده بود اکنون به ایستگاه پایانی و فینال رقابتها رسیده است.

بر همین اساس و در دیدار پایانی تیمهای تیپ نیرو مخصوص المهدی(عج)الف و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم با پشت سر گذاشتن حریفان خود و بدون شکست، فینال رقابتهای فوتسال کارکنان دولت را، دوشنبه شب، هفتم اسفند ماه رأس ساعت 21، با حضور مسئولین شهرستان، در سالن فوتسال شهدای تیپ المهدی(عج) برگزار خواهند کرد.

گفتنی است رقابتهای فوتسال کارکنان دولت در جهرم، به همت تربیت بدنی ادارات شهرستان و به میزبانی تیپ نیرو مخصوص المهدی(عج) به مدت 20 روز برگزار گردید و در این بین تیمهای مختلفی از جمله اداره آموزش و پرورش، تأمین اجتماعی، سیکل ترکیبی، منطقه انتظامی، پادگان شهید دستغیب، اداره زندان، بانک مسکن، بانک صادرات، مخابرات و ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم در آن شرکت داشتند.


نام:
ایمیل:
* نظر: