آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس:
جانشین فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه زندگی حضرت زهرا(س) برای جامعه اسلامی پربرکت است گفت: «ولایت‌پذیری» اصلی‌ترین پیام نمایش خاتون آب و آیینه است.

سردار ابوالفضل گزنی با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز نمایش چند رسانه‌ای« خاتون آب و آیینه» در شیراز اظهار داشت: این نمایش اثر بسیار خوبی از روایت زندگی پربرکت حضرت زهرا(س) است.

وی با بیان اینکه حیات معنوی جامعه اسلامی با تولد پر برکت حضرت زهرا(س) رونق گرفت، افزود: به برکت وجود آن حضرت است که عفاف و حجاب در جامعه اسلامی ما نهادینه شده است.

سردار گزنی مهم‌ترین میراث گرانبهای حضرت زهرا(س) را ولایت‌پذیری دانست و افزود: حضرت زهرا(س) در تبعیت از مولای خودش چه در زمان حیات پیامبر(ص) و چه زمان حضرت علی(ع) مثال‌زدنی و بی‌نظیر بود لذا مهم‌ترین ویژگی آن حضرت که توصیه به آن می‌شود و امروز همه جامعه اسلامی نیاز به آن دارد، تبعیت از مقام عظمای ولایت است.

جانشین فرمانده سپاه فجر عنوان کرد: نمایش چند رسانه ای «خاتون آب و آینه» که این شب‌ها به مردم متدین و مومن شیراز تقدیم می‌شود، تصویری از حیات با برکت حضرت زهرا(س) از زمان تولد تا شهادت و سختی‌هایی است که آن حضرت در طول حیات خود متحمل شدند.

وی تمام فرازهای نمایش «خاتون آب و آیینه» را درسی بزرگ برای شیعیان و مسلمانان برشمرد و گفت: پیام این نمایش آن است که ما باید زندگی خود را منطبق بر سبک زندگی حضرت زهرا(س) قرار دهیم.

سردار گزنی با اشاره به حزن‌انگیزترین و تأثیرگذارترین بخش این نمایش گفت: تمام بخش‌های نمایشنامه اثرگذار بود اما حزن انگیزترین صحنه این نمایشنامه که مظلومیت حضرت زهرا(س) را ثابت می‌کند آتش زدن در خانه حضرت بود که واقعاً غم و مصیبت بزرگی است که در تاریخ بشریت و اسلام به ثبت رسیده است و دل همه مؤمنان و متدینان را به درد می‌آورد و این وصیت حضرت را باید همیشه مدنظرمان باشد که ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری را پاس بداریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: