آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز اعلام کرد:
سرهنگ زارعی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان تعطیلات نوروزی امسال، بالغ بر 3 هزار نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز؛ سرهنگ پاسدار موسی زارعی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان تعطیلات نوروزی امسال، بالغ بر 3 هزار نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

  سرهنگ زارعی در حاشیه‌ی اعزام کاروان مردمی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، گفت: اعزام‌های راهیان نور مردمی در دو بخش مراکز بسیج شهرک‌ها و محلات و ادار‌ه‌ها از مدت‌ها قبل به شکل غیرمتمرکز اجرایی شده بود.

  وی گفت: به همت سپاه ثارالله‌(ع) شیراز و در قالب این اعزام‌ها و تا پایان تعطیلات نوروز 97 بالغ بر 3 هزار نفر از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

زارعی خاطر نشان کرد: سفر فرهنگی معنوی راهیان نور سه روزه است که با حضور راوی، خادم‌الشدا و روحانی انجام و طی آن بازدیدهایی از یادمان‌های مختلف دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی گفت: زائرین اعزامی از طریق این ناحیه‌ی سپاه شیراز، در مجموعه شهید مسعودیان اهواز اسکان داده می‌شوند و در قالب این سفر معنوی فرهنگی از مناطق فکه، طلائیه، شلمچه، پاسگاه زید و یادمان چمران بازدید می‌کنند.

زارعی خاطرنشان کرد: این سفرها در راستای تبیین رشادت‌ها و راه و منش رزمندگان، بصیرت بخشی فرهنگ دفاع مقدس در برابر هجمه‌های که متوجه مردم بویژه جوانان است.

  کاروان مردمی خواهران، متشکل از 300 زائر، صبح امروز به همت سپاه ناحیه‌ی ثارالله(ع) به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: