آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع):
آیت‌الله دستغیب با اشاره به اكران موفق نمایش چند رسانه‌ای «خاتون آب و آیینه» این نمایش را اثری فاخر منطبق با ارزش‌های بومی و اسلامی برشمرد.

 آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب در آخرین شب اكران نمایش چند رسانه‌ای «خاتون آب و آیینه» در شیراز با اشاره به استقبال گسترده مردم از این نمایش، حضور جوانان و نوجوانان و استقبال آنان از نمایش‌های دینی را ستود.

وی، نمایش «خاتون آب و آیینه» را یك اثر فاخر منطبق با ارزش‌های بومی و اسلامی دانست كه به وسیله هنرمندان لایق به تصویر كشیده شده است و ادامه داد: بحمد الهی طی ۱۰ شب اكران این نمایش، استقبال بسیار گسترده‌ای از آن به عمل آمد كه این مسئله جای قدردانی دارد.

آیت‌الله دستغیب همچنین از مسئولان سپاه فجر فارس به دلیل اهتمام در برگزاری نمایش‌های این چنینی در شیراز قدردانی كرد و گفت: حقیقتاً انجام چنین كارهایی مایه مباهات و افتخار است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به سخنان امام راحل درباره پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام راحل عشق و علاقه فراوانی نسبت به پاسداران انقلاب اسلامی داشت و وقتی آن‌ها را می‌دید به آنان اظهار محبت و تفقد می‌كرد و در شأن آنان همین بس كه امام راحل فرمودند:«اگر سپاه نبود، كشور هم نبود».

وی با یادآوری حضور گسترده پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های دفاع مقدس گفت: همیشه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌های دفاع از این انقلاب به شكل‌های مختلف حضور داشته و در مقابل تهاجم‌های مختلف دشمنان ایستادگی و مقاومت به خرج دادند.

آیت‌الله دستغیب، عشق به شهادت، ایثار و فداكاری را از ویژگی‌های شاخص پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: هر كدام از اینان مربی و معلم بزرگی برای آحاد جامعه بوده و هستند.

قائم مقام جامعه روحانیت شیراز، اجرای نمایش «خاتون آب و آیینه» را یكی از آثار و بركات سپاه دانست و گفت: قبل از این نمایش نیز شاهد نمایش فاخر «فصل شیدایی» بودیم كه بسیار عالی اجرا شد و امید است كه آثار با بركت دیگری از سپاه و عوامل هنرمندی كه در اینجا همكاری داشتند، تولید كند.
نام:
ایمیل:
* نظر: