گزارش
یادواره شهداء دهستان فداغ
حوزه های مقاومت امام خامنه ای (مدظله العالی)وحضرت زینب کبری (س)دهستان فداغ
boletیادواره شهداء دهستان فداغ
دوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
مدیریت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletدوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
همایش بصیرتی عمارهای ولایت
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletهمایش بصیرتی عمارهای ولایت
یادداشت و گفتگو
دوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
مدیریت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletدوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
همایش بصیرتی عمارهای ولایت
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletهمایش بصیرتی عمارهای ولایت
همایش وحدت و نهضت روشنگری
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش؛
boletهمایش وحدت و نهضت روشنگری
کد خبر: ۱۱۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس:
سرهنگ پاسدار شفیعی با بیان اینکه مرحله کشوری مسابقات قرآن در سپاهِ پاسداران انقلاب اسلامی برگزار گردیده است گفت: کارکنان سپاه فجر موفق به کسب مقام های برتر در این دوره از مسابقات شدند.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه گراش، اختتامیه مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام نفرات برتر در شته های قرائت،ترتیل،حفظ و مفاهیم برگزار گردید.
در این مسابقات ، برادر پاسدار عبدالرضا ابراهیمی از ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان  گراش موفق به کسب مقام دوم کشوری شد که مایه افتخار برای جامعه قرآنی شهرستان گراش می باشد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت و راهنمای دستیابی به سعادت حقیقی در دنیا و آخرت است، گفت: اُنس با قران و تدبر در آیات این کتاب الهی انسان را از آلودگی ها و آسیب های اجتماعی دور می کند.

وی با بیان اینکه اُنس با قرآن موجب تقویت و تعمیق معنویت الهی است، افزود: قرآن الگوی اصلی تربیت انسان کامل، مومن و متعهد است و آموزه هایی نظیر مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان از این کتاب الهی سرچشمه می گیرند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر گفت: قرآن و معارف اهل بیت (علیهم السلام) دو گنجینه ارزشمند دین اسلام برای نسل بشر و ملت های مسلمان سراسر جهان هستند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که تشکیل آن براساس آیات قرآن بوده و با گذشت نزدیک به چهار دهه از عمر این نهاد الهی همچنان در مسیر تحقق آموزه های قرآنی گام برمی دارد.

سرهنگ پاسدار شفیعی با اشاره به کسب موفقیت کارکنان سپاه فجر  در مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم گفت : 18 نفر از کارکنانی که در رشته های مختلف مسابقات استانی بالاترین امتیازات را کسب کرده بودند به تهران و مشهد اعزام شدند که سه نفر از خواهران و چهار نفر از برادران موفق به کسب مقام های اول و دوم در رشته های انتخابی خود شدند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر با تاکید بر اهمیت ارتقای معلومات قرآنی کارکنان گفت : سپاه فجر نهایت تلاش خود را برای افزایش معلومات قرآنی کارکنان انجام خواهد داد تا در سال های آینده موفقیت های بیشتری کسب نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: