جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۱:۱۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی جهرم خبر داد:
سومین یادواره شهدای دانش آموز شهرستان جهرم روز چهارشنبه شانزدهم اسفند ماه، با سخنرانی حجه الاسلام ماندگاری در تالار علامه امینی برگزار خواهد شد.
به گزارش تنویر جهرم، سومین یادواره شهدای دانش آموز شهرستان جهرم روز چهارشنبه  شانزدهم اسفند ماه، با سخنرانی حجه الاسلام ماندگاری در تالار علامه امینی برگزار خواهد شد.

فرشید میرزایی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی پسران جهرم، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این یادواره با هدف زنده نگه داشتن مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای دانش آموز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به مظلومیت شهدای دانش‌آموز و کمتر پرداخته شدن به جایگاه این شهدای عزیز و نقش بی بدیل آنها در هشت سال دفاع مقدس گفت: یکی از رسالت‌های آموزش‌ و پرورش در ترویج فرهنگ ناب شهادت برگزاری یادواره شهدا در مدارس و آشنایی دانش آموزان با سیره و رفتار شهدا است.

 میرزایی این یادواره را که سومین سال برگزاری آن می‌باشد، حاصل همکاری بسیج دانش‌آموزی جهرم، اداره آموزش و پرورش و مجموعه دبیرستان خواجه نصیر دانست و خاطر نشان کرد، امیدواریم بتوانیم با یاری شهدا امسال نیز همچون دو سال گذشته مراسمی در خور شأن شهدای دانش‌آموز شهرمان برگزار نماییم.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی با تشریح برنامه‌های امسال یادواه گفت، با برنامه ریزی‌ها و تصمیم های صورت گرفته در ستاد یادواره شهدای دانش‌آموز جهرم، مراسم در سه نوبت در روز سه شنبه و چهارشنبه 15و 16 اسفند ماه برگزار می‌شود که در نوع خود کمی با سالهای گذشته متفاوت می باشد.

 بخش اول و دوم یادواره به ترتیب با محوریت دانش‌آموزان پسر ‌و دختر انجام گرفته که برنامه‌های خاص و متنوعی برای آنان برنامه ریزی شده که با حضور راویان مطرح کشوری در سطح مدارس در روز پانزدهم اسفند برگزار می‌گردد.
بخش سوم نیز با محوریت خانواده شهدای دانش‌آموزی بوده که با حضور خطیب ارزشمند، حجت الاسلام ماندگاری، در روز شانزدهم اسفند ساعت 19:30 در محل تالار علامه امینی برگزار خواهد شد.

فرشید میرزایی حضور  پیشکوستان عرصه دفاع مقدس در ستاد یادواره شهدای دانش آموز جهرم را برجسته دانست و اذعان داشت: رزمندگانی که خود در قالب دانش آموز و از مدرسه به جبهه اعزام شده بودند، امروز یاد و خاطره همکلاسی های خود را زنده نگاه می دارند. وی همچنین همکاری های دبیرستان های شاهد  جهرم را نیز در  برگزاری این یادواره بسیار موثر  معرفی کرد.

سومین یادواره شهدای دانش آموز برگزار می شود
نام:
ایمیل:
* نظر: