آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
به همت کانون بسیج فرهنگیان؛
تنویر کازرون خبر داد: دوره ضمن خدمت دو روزه به همت کانون بسیج فرهنگیان کازرون با همکاری آموزش و پرورش کازرون در کانون شهید عسکری کازرون برگزار شد.

به گزارش تنویر، دوره ضمن خدمت دو روزه به همت کانون بسیج فرهنگیان کازرون با همکاری آموزش و پرورش کازرون با موضوع تربیت اجتماعی ویژه بسیجیان فرهنگی عضو حلقه های صالحین را در کانون شهید عسکری کازرون برگزار شد.

در این دوره دو روزه که مدرس آن حجه الاسلام والمسلمین حسین زاده شانه چی از سخنرانان اعتقادی مطرح کشوری بود.

برگزاری دوره دو روزه ضمن خدمت

حجت الاسلام شانه چی ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا(س) به تبیین مواضع تربیتی آن حضرت پرداخت و گفت: مظلوم و مظلومه عالم حضرت امیرالمومنین (ع) و همسر بزرگوارش حضرت زهرا (س) نمونه‌ای بسیار ناب از فرهنگ خانواده در طول تاریخ می‌باشد.

برگزاری دوره دو روزه ضمن خدمت

این مقام مسئول ضمن برشمردن بعضی از فتنه های آخر الزمان که روی داده است ادامه داد: در دوران آخرالزمان که فتنه‌ها بیداد می‌کنند که جمعی از این فتن خانواده ها را تهدید می‌کند راهی جز پناه بردن به خداوند عزوجل نیست، در این زمان الگو گرفتن از زندگی امیر المومنین علیه الاسلام و حضرت زهرا در سایه خداوند می‌تواند  راه ایمنی باشد برای رسیدن به کمال حقیقی باشد.

شانه چی در پایان به تبیین نقش خانواده در اسلام و نقش زن و مرد در تحقق جامعه اسلامی پرداخت و به شبهات عزیزان شرکت کننده در دوره پاسخ داده شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: